Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia ”Hipnozy” maleje, TVN przegrywa z konkurencją w grupie ogólnej

"Hipnoza" jest nadawana w TVN od 3 marca br. (fot. TVN)

Średnio 1,4 mln widzów ogląda w TVN nowy program ”Hipnoza”, prowadzony przez Filipa Chajzera.

Stacja w czasie emisji programu (w soboty o 20, od 3 marca) po jego trzech odcinkach notuje średnio 9,11 proc. udziału w rynku – najmniej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 1 w tym paśmie wynosi 13,4 proc., TVP 2 – 11,01 proc., a Polsatu – 9,25 proc.

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN z udziałem 12,16 proc. jest za Polsatem (14,18 proc.), ale przed TVP 2 (9,02 proc.) i TVP 1 (7,46 proc.).
Pierwszy odcinek ”Hipnozy” przyciągnął do TVN średnio 1,6 mln widzów, drugi – 1,4 mln, a trzeci – 1,21 mln.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 20.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.