Widownia ”Hipnozy” maleje, TVN przegrywa z konkurencją w grupie ogólnej
"Hipnoza" jest nadawana w TVN od 3 marca br. (fot. TVN)
Średnio 1,4 mln widzów ogląda w TVN nowy program ”Hipnoza”, prowadzony przez Filipa Chajzera.
Stacja w czasie emisji programu (w soboty o 20, od 3 marca) po jego trzech odcinkach notuje średnio 9,11 proc. udziału w rynku – najmniej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 1 w tym paśmie wynosi 13,4 proc., TVP 2 – 11,01 proc., a Polsatu – 9,25 proc.
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN z udziałem 12,16 proc. jest za Polsatem (14,18 proc.), ale przed TVP 2 (9,02 proc.) i TVP 1 (7,46 proc.).
Pierwszy odcinek ”Hipnozy” przyciągnął do TVN średnio 1,6 mln widzów, drugi – 1,4 mln, a trzeci – 1,21 mln.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 20.03.2018)