Anna Ziobroń i Adam Burak nie zarządzają już marketingiem Grupy Energa
Anna Ziobroń, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji Grupy Energa SA, oraz Adam Burak, wicedyrektor departamentu marketingu i komunikacji firmy - przestali pełnić w środę 21 lutego dotychczasowe funkcje. Powody ich odwołania nie są znane, nie wiadomo także, kto ich zastąpi.
Adam Kasprzyk, rzecznik Grupy Energa, informuje, że obowiązki Anny Ziobroń i Adama Buraka do czasu powołania nowych szefów marketingu pełnią wyznaczone osoby z tego działu. Nie podaje ich nazwisk. - Ciągłość funkcjonowania firmy i wszystkich realizowanych projektów zostanie zachowana - zapewnia Kasprzyk.
Adam Burak pracował w Grupie Energa tylko kilka miesięcy - to trzecia spółka skarbu państwa, z którą był związany w ostatnim czasie. W marcu 2017 roku zastąpił Martę Życińską na stanowisku dyrektora biura marketingu PZU, ale już w lipca 2017 roku został dyrektorem ds. marketingu i komunikacji Grupy Lotos SA. Stamtąd przeszedł do marketingu Grupy Energa.
Anna Ziobroń wcześniej przez 10 lat prowadziła własną agencję marketingu i PR - PioV.
(AMS, 22.02.2018)