Dział: INTERNET

Dodano: Luty 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marquard Media Polska z nowym działem social media newsroom

(fot. pixabay.com)

Wydawnictwo Marquard Media Polska utworzył nowy dział - social media newsroom. Szefową została Zuzanna Osmólska.

Nowy dział zajmie się obsługą serwisów Marquard Media Polska w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook) oraz tworzeniem treści viralowych. Poza tym w ramach newsroomu powstał zespół video. Szefową została Zuzanna Osmólska, która przeszła do Marquard Media Polska z Wirtualnej Polski. Koordynatorem zewnętrznym jest Filip Cieślak, niezależny social media consulting.

Ponadto w serwisie Hotmoda.pl trwają testy tekstów z galeriami produktów, które prowadzą użytkowników bezpośrednio do internetowych sklepów. Jeśli testy wypadną korzystnie, takie rozwiązanie zacznie być testowane w serwisie HarpersBazaar.pl.
Wydawnictwo Marquard Media Polska w dziale mężczyźni ma serwisy: Esquire.pl, Playboy.pl, CKM.pl, Autostuff.pl; w dziale gwiazdy i plotki będą Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl; w dziale moda, uroda i fitness mają być Boska.pl, Hotmoda.pl, Voyage.pl, HarpersBazaar.pl; w dziale kobiety i rodzina będą Cosmopolitan.pl, Joy.pl, Milionkobiet.pl, SuperMamy.pl, Shape.pl.

(JOK, 20.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.