Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"MasterChef Junior" najdroższą pozycją w marcowym cenniku TVN

"MasterChef Junior" jest najdroższą pozycją w cenniku TVN (fot. TVN)

Kulinarny talent show "MasterChef Junior" jest najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym telewizji TVN na marzec br.

Za 30-sekundową reklamę przy tym kulinarnym talent show, który nadawany będzie w niedziele o 20, trzeba zapłacić według cennika 62 tys. zł – o 4,7 proc. więcej, niż w marcu ub.r. ”MasterChef Junior” był również najdroższą pozycją w marcu ub.r. Drugą edycję programu wiosną ub.r. śledziło średnio 2,45 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

W marcowym cenniku TVN wysoko wyceniono także "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler (w czwartki o 21.30) – ceny osiągają 57,1 tys. zł (wzrost o 8,1 proc.), nowy program ”Hipnoza” prowadzony przez Filipa Chajzera – do 53,6 tys. zł oraz niedzielne "Fakty" – 51,7 tys. zł (wzrost o 6,2 proc.).

(KOZ, 19.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.