Reklama Maybelline z Sylwią Przybysz hitem na YouTube
(fot. Screen z Youtube)
Reklama Maybelline, w której wizażysta Jarosław Juźwin maluje piosenkarkę Sylwię Przybysz, była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w styczniu 2018 roku.
Film został opublikowany 17 stycznia br. na kanale Maybelline New York i został wyświetlony już prawie 365,6 tys. razy. Był to jeden z odcinków programu internetowego marki "Make Up in The City".
Druga w zestawieniu była reklama "Almette i Dom z natury po raz wtóry! Almette spełnia marzenia", w której relacjonowano, jak zwycięzcy loterii przekraczają próg swojego nowego górskiego domu. Trzecią najpopularniejszą reklamę opublikował Lidl. Zainteresowanie wzbudził film "Pączki nadziewane lodami? Z pamiętniczka barmana & Paweł Małecki", opublikowany na kanale Kuchnia Lidla.
Kolejna była reklama Maybelline. Tym razem w "Make Up in The City" pojawiła się piosenkarka Margaret. Na piątym miejscu uplasował się Orlen ze spotem, w którym zapewniano, że z oferty koncernu korzystają przybysze z innej planety.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).
(IKO, 16.02.2018)