Ruszyła aplikacja mobilna Noizz
(fot. pixabay.com)
Serwis Noizz.pl (Grupa Onet-RAS Polska) uruchomił aplikację mobilną Noizz. - Blisko 60 proc. odbiorców korzysta z serwisu za pomocą urządzeń mobilnych - podkreśla Justyna Bajer, head of Noizz.
Wszystkie dostępne w aplikacji materiały są przygotowywane przez redakcję serwisu Noizz. Poza nowościami w kulturze, muzyce, czy modzie w aplikacji będzie można znaleźć m.in. opinie, wywiady i materiały wideo.
- Noizz z aplikacją to naturalny krok, który ułatwi naszym użytkownikom dostęp do treści Noizz. – mówi Bajer. - Polska jest pierwszym krajem, w którym debiutuje aplikacja Noizz i z pewnością nie poprzestaniemy wyłącznie na rynku krajowym – podkreśla.
Aplikacja Noizz jest kompatybilna z systemami iOS i Android.
Noizz.pl stworzono w 2015 roku z myślą o pokoleniu millenialsów (osób urodzonych w latach 80. i 90. ubiegłego wieku). Serwis jest zintegrowany z mediami społecznościowymi - Snapchatem, Facebookiem, Instagramem, Pinterestem i Twitterem.
W serwisie można znaleźć informacje dotyczące m.in. rozrywki, kultury, zdrowia, biznesu, zwierząt, podróży, LGBT, książek, jedzenia i sportu. Wydawca serwisu zrezygnował z umieszczania reklam w formie tradycyjnych banerów, bo młode pokolenie je blokuje albo ich nie dostrzega.
(GDYJ, 15.02.2018)