Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od dzisiaj przeglądarka Chrome będzie blokować reklamy

(fot. geralt / pixabay.com)

Koncern internetowy Google potwierdził wczoraj, że od 15 lutego br. przeglądarka Chrome zostanie wyposażona w algorytm blokujący treści reklamowe.

Nowa funkcjonalność przeglądarki ma blokować reklamy niezgodne ze standardami Coalition for Better Ads (przede wszystkim irytujące ze względu na rozmiar, lokalizację czy automatyczne odtwarzanie dźwięku i wideo). Google będzie badać witryny pod względem ich zgodności z powyższymi standardami. Jeśli w wyniku badania okaże się, że standardy są naruszane, reklamy w danym serwisie zostaną zablokowane. Właściciele zablokowanych witryn będą jednak mieli możliwość poprawy jakości publikowanych reklam i poproszenia o ponowną weryfikację.

Chrome posiada obecnie 60 proc. udziału w globalnym rynku przeglądarek.

(LL, 15.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.