Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Financial Times ma 910 tys. prenumeratorów

(fot. pixabay.com)

Ilość prenumeratorów Financial Times wzrosła w ciągu roku o 8 proc. - wynika z rocznego raportu opublikowanego przez FT Group. Dziennik ma już 910 tys. prenumeratorów, spośród których ponad trzy czwarte, czyli 714 tys. użytkowników, to subskrybenci wersji cyfrowych FT (ich ilość wzrosła o 10 proc. w ciągu ostatnich 12 miesięcy). Jest to rekordowa ilość prenumeratorów pozyskana dotąd przez dziennik, która przypada akurat na 130 rocznicę tytułu.

Jak wynika z raportu, zeszły rok był bardzo udany dla Financial Times. Przychody ze sprzedaży treści stanowiły już prawie dwie trzecie wszystkich przychodów FT Group - dwukrotnie więcej niż pięć lat temu. Również przychody reklamowe nie są powodem do zmartwień dla wydawcy - Financial Times odnotowywał w minionym roku wzrosty w większości krajów i sektorów. Największy wzrost przychodów z reklamy (64 proc.) odnotowała działalność branded content (materiałów sponsorowanych) - przyczyniły się do tego publikacje specjalne: raporty oraz dodatki FT Weekend i How To Spend It.

Cytowany w raporcie prezes Financial Times, John Ridding, tak komentuje roczne wyniki: "Pomimo ciągłych zakłóceń w ekosystemie medialnym, Financial Times ma za sobą kolejny udany rok. Zapotrzebowanie na nasze wysokojakościowe i niezależne dziennikarstwo nigdy nie było większe, a wyniki biznesowe podkreślają dynamikę naszego globalnego biznesu i marki."

(MM, 14.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.