Dział: PRASA

Dodano: Luty 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wired w wersji brytyjskiej staje się dwumiesięcznikiem

(fot. facebook.com/wired/)

Wired UK przestanie ukazywać się w cyklu miesięcznym i zamiast tego drukowany będzie tylko sześć razy w roku -poinformował wydawca Condé Nast Britain.

W wytłumaczeniu nie padły słowa o malejącej sprzedaży czy mniejszym zwrocie z działalności w druku, a jedynie deklaracja zwiększenia inwestycji w platformę cyfrową, która według wydawcy cieszyła się 80 proc. wzrostem ruchu w całym 2017 r. List od redaktora kieruje uwagę czytelników na kanały mediów społecznościowych tytułu oraz do newslettera Wired Awake.

Williams zapewnia prenumeratorów, że nic, poza częstotliwością druku, nie ulegnie zmianie i gwarantuje taką samą jakość i ilość treści, tematykę i sposób pisania, szatę graficzną i rodzaj zdjęć. Uspokaja również tych czytelników, którzy wybierając roczną prenumeratę liczyli na 10 wydań drukowanych Wired UK – prenumeraty wykupione na rok zostaną przedłużone, tak by sumarycznie zgodziła się liczba 10 fizycznych egzemplarzy magazynu. Brytyjska wersja magazynu Wired została uruchomiona w 2009 r.

Press

(fot. facebook.com/wired/)

Na okładce marcowego "Wired"  znalazło się zdjęcie posiniaczonego Marka Zuckerberga. Autorem jest Jake Rowland z Nowego Jorku.  „Zdjęcie ma ilustrować tezę głównego tekstu wydania. "Z relacji 51 obecnych i byłych pracowników wynika, że ostatnie dwa lata wewnątrz Facebooka było piekłem" - czytamy w zapowiedzi tekstu. "Wired" przedstawia wizerunek firmy borykającej się z problemami, które sama spowodowała. Pokazuje też prezesa i twórcę, do niedawna technooptymistę, który dziś zamienia się w "paranoika obawiającego się tego, do czego ludzie mogą wykorzystać jego dzieło" – pisze Wyborcza.pl.

(MM, 13.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Luty 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo Forum Media Polska z nowym kwartalnikiem

Magazyn zadebiutuje 23 lutego br. (fot. materiały prasowe)

Kwartalnik "MŚP Biznes" (Wydawnictwo Forum Media Polska) zadebiutuje 23 lutego br. Magazyn ukaże się w nakładzie 35 tys. egz.

W grudniu 2017 roku Wydawnictwo Forum Media Polska wydało numer testowy. Trafił on do 50 tys. prenumeratorów tytułów Wydawnictwa Forum Media Polska.

Jak podaje wydawca, po kilku tygodniach "MŚP Biznes" doczekał się 2 tys. prenumeratorów. W efekcie zapadła decyzja o tym, że magazyn będzie kwartalnikiem.

W pierwszym numerze znajdą się teksty m.in. o bezpieczeństwie IT w firmie, o przechowywaniu dokumentacji pracowniczej i tekst o leasingu. Magazym będzie miał objętość 80 stron, a nakład wyniesie 35 tys. egz. Redaktorem naczelnym jest Wojciech Kukuła.

Koszt prenumeraty wynosi 197 zł za cztery numery w roku plus ok. 35 zł koszt przesyłki. Średnia cena reklamy "MŚP Biznes" to 21,5 tys. zł netto.

Wydawnictwo Forum Media Polska ma w portfolio też m.in. "Online Marketing", "Biznes Hotel", "Real Estate Manager" i "Food Forum".

(JOK, 13.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo