Dział: PRASA

Dodano: Luty 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na okładce polskiej edycji "Vogue" są Małgorzata Bela i Anja Rubik

14 lutego br. na rynek trafi polska edycja "Vogue" (Visteria). Na okładce pierwszego numeru są modelki Małgorzata Bela i Anja Rubik. Projekt artystyczny wykonał Juergen Teller. Magazyn ma 364 strony, w tym 74 całostronicowe reklamy, 38 dwustronicowych i dwie wkładki reklamowe. "Vogue" kosztuje 16,90 zł.

Press

"Vogue" to magazyn o modzie, który zadebiutował w 1892 roku w Stanach Zjednoczonych. W Polsce ukaże się 23 edycja tego tytułu.

"Praca nad pierwszym numerem trwała kilka bardzo intensywnych miesięcy. Każdy materiał powstawał od zera, każdą sesję wyprodukowaliśmy sami. Bo choć to międzynarodowy tytuł, każde edycja na świecie ma być wyjątkowa. Nie ma szablonu" – napisał Filip Niedenthal, redaktor naczelny.

Na okładkę magazynu trafiły Małgorzata Bela i Anja Rubik. Sesję wykonał Juergen Teller.

W magazynie są działy: En Vogue (a w nim podrozdziały: trendy, akcesoria, talent show, polskie debiuty, raport, styl, VIP, biżuteria,), Uroda (m.in. trendy na wiosnę, pielęgnacja, nowości, perfumy), Autoportret (w pierwszym numerze wywiad z narciarką Karoliną Riemen-Żerebecką), Kultura (m.in. film, album, książka, teatr), Dwugłos (w tym numerze rozmawiają Barbara Hoff i Anda Rottenberg), Felieton (Zuzanna Łapicka), Historia (Robin Muit, wieloletni szef fotoedycji brytyjskiego "Vogue’a" podsumowuje 126 lat historii magazynu), Moda (m.in. sesja okładkowa, gotowe do noszenia, polska szkoła), Uroda, Ludzie, Podróże, Gwiazda (rozmowa Filipa Niedenthala z aktorką Rachel Weisz), Horoskop, Inspiracje.

Zastępcą redaktora naczelnego jest Joanna Lorynowicz, wieloletnia wicenaczelna "Twojego Stylu". Dyrektorem artystycznym został Łukasz Aksamit, który pracował na takim samym stanowisku w magazynie "Glamour". "Vogue" wydawany jest na licencji Les Publications Condé Nast.

(JOK, 13.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Luty 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wired w wersji brytyjskiej staje się dwumiesięcznikiem

(fot. facebook.com/wired/)

Wired UK przestanie ukazywać się w cyklu miesięcznym i zamiast tego drukowany będzie tylko sześć razy w roku -poinformował wydawca Condé Nast Britain.

W wytłumaczeniu nie padły słowa o malejącej sprzedaży czy mniejszym zwrocie z działalności w druku, a jedynie deklaracja zwiększenia inwestycji w platformę cyfrową, która według wydawcy cieszyła się 80 proc. wzrostem ruchu w całym 2017 r. List od redaktora kieruje uwagę czytelników na kanały mediów społecznościowych tytułu oraz do newslettera Wired Awake.

Williams zapewnia prenumeratorów, że nic, poza częstotliwością druku, nie ulegnie zmianie i gwarantuje taką samą jakość i ilość treści, tematykę i sposób pisania, szatę graficzną i rodzaj zdjęć. Uspokaja również tych czytelników, którzy wybierając roczną prenumeratę liczyli na 10 wydań drukowanych Wired UK – prenumeraty wykupione na rok zostaną przedłużone, tak by sumarycznie zgodziła się liczba 10 fizycznych egzemplarzy magazynu. Brytyjska wersja magazynu Wired została uruchomiona w 2009 r.

Press

(fot. facebook.com/wired/)

Na okładce marcowego "Wired"  znalazło się zdjęcie posiniaczonego Marka Zuckerberga. Autorem jest Jake Rowland z Nowego Jorku.  „Zdjęcie ma ilustrować tezę głównego tekstu wydania. "Z relacji 51 obecnych i byłych pracowników wynika, że ostatnie dwa lata wewnątrz Facebooka było piekłem" - czytamy w zapowiedzi tekstu. "Wired" przedstawia wizerunek firmy borykającej się z problemami, które sama spowodowała. Pokazuje też prezesa i twórcę, do niedawna technooptymistę, który dziś zamienia się w "paranoika obawiającego się tego, do czego ludzie mogą wykorzystać jego dzieło" – pisze Wyborcza.pl.

(MM, 13.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo