Dział: INTERNET

Dodano: Luty 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Unilever grozi Facebookowi i Google

(fot. Screen z Youtube)

Koncern Unilever zagroził mediom internetowym, m.in. Facebookowi i Google, wycofaniem kampanii reklamowych, jeśli te nie będą staranniej kontrolować treści publikowanych na ich e-platformach.

Unilever nie chce współfinansować kanałów marketingowych, "które pod względem przejrzystości są czasami niewiele lepsze od bagna" - powiedział na konferencji branżowej Keith Weed, szef marketingu holendersko-brytyjskiego koncernu. Weed odniósł się w ten sposób do problemów mediów internetowych, zwłaszcza społecznościowych, w zakresie eliminacji treści propagujących przemoc, nienawiść i fake newsów.

W swoim przemówieniu zagroził, że Unilever może wycofać swoje reklamy z platform, które przyczyniają się do budowania podziałów społecznych i zaniedbują ochronę nieletnich. Weed dodał, iż tego typu treści szkodzą zaufaniu społecznemu, użytkownikom i demokracji.

Unilever jest drugim co do wysokości wydatków reklamodawcą na świecie. W ub.r. wydał na promocję 7,7 mld euro.

(LL, 13.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.