Dział: INTERNET

Dodano: Luty 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Reachablogger.pl w 2017 roku podwoiła przychody

Reachablogger.pl to platforma influence marketingu (fot. materiały prasowe)

Platforma influence marketingu Reachablogger.pl w 2017 roku miała 369 tys. zł netto przychodu - to ponad dwa razy więcej niż w 2016 roku.

Przychód platformy za 2016 roku wyniósł 152 tys. zł. Na wzrost przychodu w ub.r. wpłynęło zwiększenie liczby obsługiwanych blogów (jest ich ponad 5 tys.). Reachablogger.pl łączy reklamodawców z blogerami - jej klientami są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. Całkowita liczba użytkowników platformy wyniosła na koniec ub.r. ponad 15 tys., tyle było zarejestrowanych kont, w tym aktualnie oferowane blogi. Reachablogger.pl poinformowała, że w ub.r. zrealizowała 2750 transakcji, podczas gdy w 2016 roku było to 1060.

W 2017 roku klientami Reachablogger.pl zostały m.in. firmy: Answear.com, Sony Music Poland, Nestlé, Kolporter, Poczta Polska, Performance Media. Na przełomie 2017 i 2018 roku uruchomiono nową wersję platformy (wprowadzono m.in. nowe sekcje: Gwiazdy, Mikro, RaB Score).

(IKO, 12.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska nawiązała współpracę z Meetrics

(wp.pl)

Wirtualna Polska (Grupa WP) nawiązała współpracę z firmą technologiczną Meetrics, by uwiarygodnić statystyki widoczności reklam w tym portalu. Od 2018 roku zasięgowe kampanie reklamowe w WP są bowiem rozliczane według widzialnych odsłon.

Umowę podpisano na 12 miesięcy. - Wirtualna Polska jest pierwszym z największych wydawców, który tworzy taką ofertę. Oczywiście, prowadzimy rozmowy z innymi portalami - mówi "Presserwisowi" Tomasz Piątkowski, country manager Meetrics w Polsce. Firma ta oferuje rozwiązania do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Dla WP prowadzi pomiary widoczności reklam (viewability), zapobiegania oszustwom reklamowym (fraud prevention) i ochrony marek (brand safety).

- Wirtualna Polska wybrała nas jako partnera, który mógłby dokonać weryfikacji, że konkretna odsłona konkretnej reklamy wyświetlanej użytkownikowi dotarła do niego. Dzięki temu Wirtualna Polska może potwierdzić swoim klientom, że dostarczyła reklamy widoczne - tłumaczy Piątkowski.

Joanna Skwarna, dyrektor rozwoju produktu reklamowego i wideo online w Wirtualnej Polsce, podkreśla, że Meetrics jest cennym źródłem informacji m.in. o skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych. - Od teraz klienci mają do wyboru wewnętrzne statystyki WP zweryfikowane badaniem Meetrics i możliwość zastosowania własnego narzędzia analitycznego – mówi Skwarna.

Wirtualna Polska według badania Gemius/PBI w grudniu 2017 roku miała 20,8 mln użytkowników.

(GDYJ, 12.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo