Dział:

Dodano: Luty 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Dobrzyniecki odchodzi z Grupy ZPR Media

(fot. archiwum prywatne)

Po prawie czterech latach pracy z Grupy ZPR Media odchodzi Marcin Dobrzyniecki, dyrektor generalny ds. internetu. W 2016 roku był dyrektorem operacyjnym w należącej do grupy spółce IDMnet, która zajmuje się sprzedażą reklam.

- Podjąłem decyzję i po prawie czterech latach będę się rozstawał z firmą. Złożyłem wypowiedzenie, czas na zmiany w życiu zawodowym - powiedział Press.pl Dobrzyniecki, pytany o powody odejścia. - Mogę potwierdzić, że pozostanę w branży, natomiast na ten moment jeszcze nie będę informował o szczegółach - dodał.

Rzeczniczka Grupy ZPR Media Monika Polewska poinformowała nas, że nie podjęto jeszcze decyzji, kto w firmie przejmie obowiązki Dobrzynieckiego.

W Grupie ZPR Media Dobrzyniecki pracował od 2014 roku. Od stycznia 2017 pełni funkcję dyrektora generalnego ds. internetu i nadzoruje sprzedaż online we wszystkich spółkach należących do Grupy. Wcześniej pełnił obowiązki dyrektora operacyjnego IDMnet SA. Był także pełnomocnikiem zarządu ds. rozwoju biznesu.

W latach 2012-2013 sprawował funkcję członka Rady Nadzorczej IAB Polska, a wcześniej w latach 2007-2008 wchodził w skład jej zarządu. Od 2008 roku pracował dla spółki Nasza Klasa. Od 2002 do 2008 roku był dyrektorem produktu reklamowego w Interia.

(GDYJ, 09.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział:

Dodano: Luty 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Elle Man" nie zamierza konkurować z "L'officiel Hommes Polska", ale z "Men's Health" - mówi Olivier Janiak, nowy redaktor naczelny magazynu

Z Olivierem Janiakiem rozmawia Jolanta Korucu.

Segment męskiej prasy jest wąski, a męski czytelnik nie jest tak lojalny jak kobiecy. Do tego w marcu na polski rynek wchodzi "L'officiel Hommes Polska". Jak zamierza Pan pokonać konkurencję?

Wraz z zespołem będę robił swoje, chociaż mam kilka pomysłów dotarcia do czytelnika. Po pierwsze chciałabym, aby na łamach "Elle Man" pojawiły się materiały opisujące relacje damsko-męskie. Chcę, aby kobieta, była ważnym elementem pisma. Poza tym chciałbym rozbudować strefę dbałości o siebie w fizycznym. Będzie więcej tekstów o zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach fizycznych, bo to właśnie dbałość o ciało sprawia, że ubrania, o których piszemy lepiej na nas leżą. Nie ukrywam, że ten dział chcemy rozbudować z myślą o "Men's Health", magazynie który doskonale radzi sobie sprzedażowo na polskim rynku.

Czy "Elle Man" przejdzie rewolucję czy będą to kosmetyczne zmiany?

DNA "Elle Man" jest niezmienne, wciąż najważniejsza będzie moda. Będę dążył jednak do tego, aby w kwartalniku pojawiały się treści ponadczasowe, aby czytelnik mógł do nich wrócić po miesiącach, a nawet latach. Od strony graficznej planuję więcej zdjęć. Ilustracje będą jeszcze ważniejszym elementem pisma.

A zespół? Czy na łamach magazynu zobaczymy nowych autorów?

Trzon redakcji jest niezmieniony, to wciąż osoby związane z marką "Elle". Natomiast do zespołu dołączył Grzegorz Kapla, który będzie gwarantem jakości słowa. Te wszystkie zmiany będą intuicyjne, bo nie mamy badań, które jasno określiłyby kierunek.

Jolanta Korucu

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo