Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lufthansa przegląda globalny budżet PR

(fot. pixabay.com)

Linie lotnicze Lufthansa rozpoczęły procedurę dotyczącą wyłonienia agencji, która przejmie odpowiedzialność za obsługę ich globalnego budżetu public relations.

Nowy partner niemieckiego przewoźnika będzie odpowiadać nie tylko za obsługę jego flagowej marki, ale również marek zależnych: Eurowings oraz Swiss i Austrian Airlines. Wartość globalnego budżetu nie jest znana. Obecnie Lufthansa korzysta z różnych agencji na poszczególnych rynkach, m.in. Burson-Marsteller w Europie i Ketchum w Azji.

(LL, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Pastuszka i Michał Ulidis partnerami agencji Publicon

Katarzyna Pastuszka (fot. materiały prasowe)

Katarzyna Pastuszka została partnerem zarządzającym agencji Publicon. Na business development managera awansowała Karolina Sikorska, a partnerem i szefem kreacji firmy został Michał Ulidis.

Katarzyna Pastuszka związana jest z agencją Publicon od siedmiu lat, ostatnio była senior PR managerem. Jako partner zarządzający odpowiada za standard dostarczanych projektów i przebieg relacji z klientami.

Szefem działu kreacji i jednocześnie partnerem agencji został Michał Ulidis, wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Nowi partnerzy otrzymają udziały w firmie do końca tego roku.
Wraz z Ulidisem do firmy dołączył Mikołaj Ławnicki - jako senior graphic designer (jest autorem nowego key visual agencji).

W Publiconie utworzono stanowisko business development managera - została nim Karolina Sikorska (wcześniej była senior PR managerem). Poza nową rolą wciąż odpowiada za PR firmy. Na senior PR managerów awansowały Marta Dunajko i Aleksandra Witkowska (dotychczas były PR managerami).

Do agencji dołączyła też Paulina Laufer-Orłowska. Jako PR manager odpowiada za rozbudowanie kompetencji Publiconu w zakresie employer brandingu (wcześniej związana była z Grupą Impel i z Crédit Agricole).

Szymon Sikorski, CEO Publicon, podkreśla, że zmiany w agencji podyktowane są długą obecnością firmy na rynku (działa od 2006 roku) i coraz lepszym rozumieniem potrzeb partnerów biznesowych oraz własnych.

(IKO, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo