Dział: INTERNET

Dodano: Luty 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Startuje nowy program wideo Wirtualnej Polski "Obiegówka"

Nowy program WP poprowadzi współtwórca kanału Matura to Bzdura, prezenter i scenarzysta Kuba Jankowski (fot. materiały prasowe)

12 lutego br. ma ruszyć program wideo Wirtualnej Polski "Obiegówka". Format skierowany jest do młodych internautów, zainteresowanych zarówno informacjami, jak i materiałami rozrywkowymi.

Program, który poprowadzi współtwórca kanału Matura to Bzdura, prezenter i scenarzysta Kuba Jankowski (wcześniej był odpowiedzialny w Onecie za YouTube), będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godzinie 19, na stronie głównej WP.

Do zespołu WP dołącza też Aleksandra Gruszczyńska, która będzie odpowiedzialna za wydawanie strony głównej portalu. Wcześniej pracowała w serwisie INN Poland. Była też dziennikarką "Dziennika Gazety Prawnej", "Gazety Wyborczej" i Polskiego Radia Katowice.

(GDYJ, 07.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blogerka kulinarna Natalia Ruszkowska-Tabor wspiera platformę Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer chce współpracować z 5-6 tys. influencerów (screen Influenceme.pl)

Natalia Ruszkowska-Tabor prowadząca blog Poezja Smaku wspiera rozwój platformy Influence me Wydawnictwa Bauer.

Influence me oferuje reklamodawcom możliwość realizacji projektów w internecie, ale docelowo także na łamach magazynów wydawnictwa. Bauer promuje fakt, że poprzez influencerów reklamodawcy dotrą do młodych internautów, a poprzez prasę - do osób starszych. Jedną z osób, które odpowiadają za współpracę z influencerami w zespole biura reklamy Wydawnictwa Bauer, jest Natalia Ruszkowska-Tabor. Jak informuje, jej blog Poezja Smaku notuje miesięcznie średnio ok. 400 tys. odsłon i ma 200 tys. unikalnych użytkowników.

Zatrudnienie blogerki i uruchomienie strony Influenceme.pl to "odpowiedź na zmianę strategii marketingowych naszych klientów" - poinformowała w komunikacie Izabela Sarnecka, szefowa biura reklamy Wydawnictwa Bauer. Wydawca nie zdradza, ilu internetowych twórców zgłosiło się do projektu, który ruszył od początku tego roku. Podaje, że chce współpracować z 5-6 tys. twórców internetowych zajmujących się m.in. tematyką kulinarną, modową, kosmetyczną, zdrowotną, wnętrzarską, podróżniczą.

- Trudno nie zauważać trendu, jakim jest chęć zaistnienia marek w naturalnym środowisku swoich klientów, którym są teraz media społecznościowe. Pomysł łączenia tego z prasą, która z jednej strony traci na potencjale, ale z drugiej nadal posiada duży prestiż, wydaje się ciekawy. Taki mariaż może pomóc zarówno prasie, jak i influencerom. Lecz projektów takich jest ogrom i nie w pomyśle, a w jego wykonaniu należy upatrywać sukcesu - komentuje Rafał Agnieszczak, przedsiębiorca internetowy.

(JOK, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo