Dział: PRASA

Dodano: Luty 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Well" - miesięcznik z Dorotą Wellman na każdej okładce

Magazyn kosztuje 7,99 zł i liczy 148 stron

Miesięcznik "Well" (Wydawnictwo Bauer) z Dorotą Wellman na okładce ma regularnie ukazywać się od 6 lutego br. Magazyn kosztuje 7,99 zł i liczy 148 stron. Redaktor naczelną jest Magdalena Jaros-Szmidt. Cena strony reklamowej wynosi 187 tys. zł. Wydawca jak do tej pory nie podał nakładu, natomiast testowy numer miał 120 tys. egz. 

- Mamy zamiar, nieraz w zaskakujący dla czytelników sposób, pokazywać Dorotę Wellman na każdej okładce "Well" – mówi "Presserwisowi" Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Wydawnictwa Bauer.
Za kreację odpowiada pion marketingu wydawnictwa i Digit Art. - To bardzo oryginalny i niekonwencjonalny sposób promowania magazynu. Mam jednak wątpliwości, czy czytelniczki będą skłonne kupować co miesiąc magazyn z tą samą osobą na okładce. Bardzo ważne będą pierwsze wyniki sprzedaży. Może się okazać, że to doskonała strategia – komentuje Maciej Myśliwiec, medioznawca z agencji doradztwa reklamowego Social Sky.
Z kolei Dariusz Sachajko, niezależny ekspert mediowy, uważa, że to niespotykany pomysł, a pokazywanie dziennikarki w różnych odsłonach może się przyjąć. - Pytanie, w jaki sposób będzie pokazywana – zastanawia się ekspert.
Zdaniem ekspertów tak mocne i oryginalne wejście na rynek nie jest przypadkowe.
- Obecnie w prasie kobiecej wiele się dzieje. Już 14 lutego wchodzi "Vogue", z kolei kilka dni temu odświeżoną makietę pokazało "Elle". Reklamodawcy otrzymują tym samym jasny sygnał, że prasa kobieca przeżywa renesans. Każdy wydawca wie, że to moment, w którym można wzmocnić markę i przyciągnąć do siebie reklamodawców – mówi Myśliwiec.
Testowy numer magazynu "Well" zadebiutował 5 lipca br. Ukazał się z winietą "Twój Styl poleca", z nadtytułem: "Normalnie wyjątkowy magazyn". Wydawca w komunikacie prasowym zapowiedział, że "pismo skierowane jest do świadomych swoich potrzeb, dojrzałych kobiet, mieszkanek dużych miast, z dochodami powyżej średniej krajowej, wykształconych, poszukujących w prasie inspiracji, optymizmu, materiałów bliskich realiom życia".
Wydawca ostrożnie informował o planach związanych z nowym tytułem, jednak po analizie sprzedaży pierwszego numeru zapadła decyzja, że "Well" stanie się miesięcznikiem.
Pierwszy regularny numer magazynu otwiera wywiad Doroty Wellman z Karoliną Korwin Piotrowską. Poza tym w "Well" są teksty o skutkach ujawnienia molestowania ("Ujawniłam molestowanie i co dalej?"), przeszczepach ("Cząstka mnie jest w tobie") i o dzieciach popychanych przez rodziców w stronę show-biznesu ("Czyje to ambicje?").
"Well" będzie wsparty kampanią promocyjną w telewizji, internecie, radiu, magazynach kobiecych i telewizyjnych Wydawnictwa Bauer oraz w punktach sprzedaży prasy. Za kreację odpowiada pion marketingu Wydawnictwa i Digit Art, a za zakup mediów Wavemaker.
Wydawnictwo Bauer w segmencie pism luksusowych wydaje "Panią" oraz "Twój Styl". Miesięcznik "Well" jest trzecim magazynem w tym segmencie.

 

(JOK, 06.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Luty 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Puls Biznesu" z najmniejszym spadkiem sprzedaży w 2017 roku

W 2017 roku największą sprzedaż ogółem wśród ogólnopolskich dzienników utrzymał "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), choć stracił ponad 7 proc. Najmniejszy spadek sprzedaży odnotował "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) - tylko 2,78 proc.

W 2017 roku największą sprzedaż ogółem wśród ogólnopolskich dzienników utrzymał "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), choć stracił ponad 7 proc. Najmniejszy spadek sprzedaży odnotował "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) - tylko 2,78 proc.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, sprzedaż ogółem "Faktu" wyniosła w 2017 roku 261 413 egz. i była niższa o 7,05 proc. niż w 2016 roku. Na drugim miejscu był "Super Express" (ZPR Media) – 128 601 egz. (spadek o 6,86 proc.), a na trzecim "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) – 110 948 egz., która odnotowała najwyższy spadek rok do roku: o 21,12 proc. Zaś najmniej stracił "Puls Biznesu" - 2,78 proc.; zajmuje dziewiątą pozycję w segmencie ze średnią sprzedażą 9802 egz.
W grudniu 2017 roku sprzedaż ogółem "Faktu" wyniosła 259 386 egz. i była niższa o 4,87 proc. niż w grudniu 2016 roku. Na drugim miejscu był "Super Express" – 130 611 egz. (spadek o 3,34 proc.), a na trzecim "Gazeta Wyborcza" – 110 077 egz. (spadek o 17,13 proc.). Jedynym tytułem, który odnotował wzrost sprzedaży w grudniu 2017 roku, był "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) – 10 321 egz. (wzrost o 4,74 proc.). (JOK)

 

(JOK, 06.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo