Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Discovery zmienił agencję PR do komunikacji korporacyjnej

Discovery Networks w zakresie komunikacji korporacyjnej rozpoczął współpracę z agencją Point of View Business Communications Consultancy.

Nowa agencja została wybrana po przeglądzie ofert, szczegółów nadawca nie podaje. Dotychczas w tym zakresie pracowała dla Discovery Publicis Consultans Poland.
Za PR programowy Discovery Networks odpowiada agencja Flywheel.

(KOZ, 05.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji klientem Lighthouse

(fot. pixabay.com)

Agencja Lighthouse nawiązała współpracę z Polską Izbą Informatyki i Telekomunikacji – to wynik przetargu.

Lighthouse ma wspierać klienta w realizacji kampanii edukacyjnej "Bądź w Zasięgu", promującej wiedzę na temat funkcjonowania sieci komórkowych i ich znaczenia dla społeczeństwa. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

(IKO, 05.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo