Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google rozpoczął rekrutację do drugiej edycji Campus Residency

Rozpoczął się nabór do drugiej polskiej edycji programu Google dla startupów - Campus Residency. Zgłoszenia będą przyjmowane do 25 lutego.

Podczas pierwszej edycji Campus Residency przedsiębiorcy mogli na sześć miesięcy bezpłatnie przenieść swoje biura do Campus Warsaw i korzystać z cyklicznych szkoleń oraz porad ekspertów Campusu. Młode firmy otrzymały również dostęp do globalnej sieci Google for Entrepreneurs, czyli 55 przestrzeni partnerskich na całym świecie. Dziesięciu rezydentom udało się w ciągu pół roku osiągnąć średni wzrost przychodów o 137 proc, otrzymanego finansowania o 44proc. i liczby utworzonych przez nich miejsc pracy o 28 proc.

Do drugiej edycji zgłaszać się można pod adresem campus.co/wawresidency. Program jest skierowany głównie do startupów w fazie wzrostu z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.

Google uruchomił też stronę, która ma pomagać startupom uzyskać wiedzę niezbędną do prowadzenia biznesu: Portal startup.google.pl. Znajdują się tam narzędzia służące rozwojowi firmy oraz informacje o wszystkich programach akceleracyjnych Google dostępnych dla startupów z Polski.

(01.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na rynek wchodzi Folx, sieć komórkowa dostępna w aplikacji mobilnej

Startuje kampania wspierająca debiut Folx (fot. materiały prasowe)

Z początkiem lutego na polskim rynku zadebiutowała marka Folx – pierwsza w kraju sieć komórkowa dostępna w aplikacji mobilnej.

Za obsługę mediową klienta odpowiada agencja SalesTube należąca do Group One, która w ramach współpracy przygotowała m.in. strategię komunikacji mediowej wokół wejścia usługi na rynek, poprowadzi też stałe aktywności przez cały rok. Do zadań SalesTube należy planowanie i zakup mediów oraz pełna optymalizacja działań. Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego i ma charakter długofalowy. Za kreację odpowiadają agencje Super Super i albo/albo.

Kampania promująca nową na rynku usługę skierowana jest do mieszkańców największych polskich miast, takich jak Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław i terenów konurbacji śląskiej. Aktywności odbywają się głównie w internecie, ale zaplanowano też m.in. citylighty i obecność w kinach.

Folx to sieć komórkowa dostępna w aplikacji na smartfony. Oferuje internet, rozmowy i SMS-y, ale nie ma punktów sprzedaży. Firma postawiła na aplikację, za pomocą której odbywa się cały kontakt z klientem. Wystarczy założyć konto, zamówić kartę SIM, którą przywozi kierowca, i podpiąć kartę płatniczą do aplikacji, dzięki czemu płatności realizowane są automatycznie. Folx ma tylko jedną ofertę nazwaną subskrypcją.

(AMS, 02.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY