Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 31, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook stawia na lokalne media

(fot. pixabay.com)

Facebook ogłosił, że w przyszłości treści publikowane przez lokalne media zyskają priorytet prezentacji w aktualnościach.

Mark Zuckerberg, szef Facebooka, poinformował, że treści lokalnych wydawców będą miały priorytet przy wyświetlaniu informacji na wallach użytkowników. Bo dzięki nim łatwiej jest "zrozumieć problemy, które są ważne w naszych społecznościach i wpływają na nasze życie".

Oznacza to, że wydawcy treści z obszaru geograficznego użytkowników, a także śledzone przez tych ostatnich media lokalne będą miały wyższe pozycje w aktualnościach. Na razie zmiana priorytetów dotyczy użytkowników z USA, ale wkrótce obejmie inne rynki.

To kolejna z wdrożonych w ostatnim czasie zmian dotyczących sposobu prezentacji treści - wcześniej Facebook zapowiedział, że pierwszeństwo zyskają wpisy znajomych oraz pochodzące od wydawców, których użytkownicy uznali za wiarygodnych.

(LL, 31.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook zakazuje reklamowania kryptowalut

(fot: Pixabay.com)

Facebook zapowiedział, że wprowadzi zmiany do polityki dotyczącej promowania produktów i usług finansowych. Po ich wdrożeniu serwis będzie blokował reklamy kryptowalut m.in. bitcoina.

Serwis społecznościowy wyjaśnił, iż nowe restrykcje wynikają z faktu, iż wiele firm zajmujących się obsługą rynku kryptowalut w swoich przekazach promocyjnych świadomie wprowadza odbiorców w błąd. Nowe regulacje będą egzekwowane za pomocą zautomatyzowanych algorytmów, a także fizycznych kontrolerów. Reklamy naruszające zasady mogą być również zgłaszane przez użytkowników serwisu.
Nowa polityka dotycząca kryptowalut dotyczy zarówno Facebooka, jak i jego siostrzanych platform m.in. Instagrama.

(LL, 01.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo