Castorama wprowadza nowy format reklamowy
(fot. Screen z Youtube)
Pod koniec stycznia 2018 roku marka Castorama rusza z nową odsłoną kampanii „Razem damy radę”.
Marka rozszerza swoją dotychczasową kampanię prezentującą ofertę o spoty pokazujące historie, jak z pozoru drobne zmiany w domu lub mieszkaniu mogą pozytywnie wpłynąć na nas samych.
Kampania składać się będzie z filmów wizerunkowych i wspierających je spotów produktowych. Uzupełnieniem dla całości działań są spoty radiowe.
Kampania będzie miała kilka odsłon, a pierwszy film wizerunkowy jest emitowany od 29 stycznia. Działania obejmą największe stacje telewizyjne, nośniki OOH, radio, digital, a także wsparcie BTL w marketach, gazetkach i katalogach produktowych.
Autorem nowej strategii i komunikacji jest Agencja 2012. Media zaplanował dom mediowy Mindshare, za działania BTL odpowiada Makata, spoty telewizyjne wyprodukowała firma Papaya Films.
(AMS, 30.01.2018)