Przedsprzedażowy nakład polskiego "Vouge" wyczerpany
(screen Vogue.pl)
Limitowana część nakładu polskiej edycji "Vogue" (Visteria) przeznaczona na przedsprzedaż została wyczerpana. Pismo powinno trafić do czytelniczek 14 lutego.
Wydawnictwo Visteria uruchomiło w połowie stycznia przedsprzedaż magazynu "Vogue". Miała ona trwać do 5 lutego lub do wyczerpania zapasów. Na stronie Vogue.pl pojawiła się informacja, że limitowany nakład przeznaczony do sprzedaży online został właśnie wyczerpany (wydawca nie zdradza ile to egzemplarzy).
- Ponieważ wyczerpaliśmy nakład przeznaczony na tzw. "Pre-order", to ofera nie jest już aktywna, nadal jednak można zamawiać "Vogue" w prenumeracie, w której skład wchodzi pierwszy numer pisma. Myślę, że to rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy chcą regularnie otrzymywać magazyn w dostawie do domu i w pakiecie otrzymać dostęp do e-wydania - mówi Szymon Machnikowski, PR and marketing director w "Vogue" Polska.
Za trzy numery magazynu w prenumeracie tradycyjnej zapłacić trzeba 35 zł (92 zł w prenumeracie zagranicznej), za rok (11 numerów) - 125 zł (334 zł), dwa lata (22 numery) - 245 zł (663 zł).
Na profilu "Vogue Polska" na Facebooku pojawiła się pierwsza zapowiedź tekstu, który ukaże się 14 lutego na stronie Vogue.pl. Redakcja opublikuje wywiad z Dariią Day, jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich makijażystek.
Przypomnijmy, że w ciągu roku ukazywać się ma jedenaście wydań "Vogue"; numer lipcowo-sierpniowy będzie podwójny. Cena egzemplarzowa to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów wyniesie 160 tys. egzemplarzy.
(JOK, 29.01.2018)