TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Rzeczpospolita" i "Parkiet" obchodzą święto 100-lecia polskiej gospodarki

(screen z www.100latgospodarki.pl)

W związku z setną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości, redakcje dzienników "Parkiet" i "Rzeczpospolita", wydawanych przez Gremi Media, rozpoczęły szeroko zakrojoną kampanię podsumowującą i promującą osiągnięcia gospodarcze naszego kraju. W planie akcji są publikacje, debaty, programy wideo, raporty; odbędzie się też specjalny kongres, poświęcony kampanii.

Kampania pod hasłem "100 lat polskiej gospodarki" jest wyjątkowym projektem w polskich mediach, bo koncentruje się na przypominaniu osiągnięć polskich ekonomistów, przedsiębiorców i wynalazców oraz najważniejszych dla polskiej gospodarki branż, sektorów i firm w ciągu ostatniego 100-lecia. To doskonały czas na to, by przypomnieć tak zasłużone nazwiska jak wielki reformator Władysław Grabski, budowniczy Gdyni Eugeniusz Kwiatkowski, czy wybitny ekonomista Feliks Młynarski, by opowiedzieć na nowo historię polskiej waluty, transportu, rolnictwa, budownictwa, czy przemysłu zbrojeniowego.

- Rok 2018, który właśnie zainaugurowaliśmy, to rok obchodów stulecia odrodzonego państwa polskiego. Pragniemy, by przygotowana przez redakcje "Rzeczpospolitej" i "Parkietu" kampania "100 lat polskiej gospodarki" była naszym skromnym wkładem w te obchody. Chcemy, by przez nasze łamy przetoczyła się dyskusja o polskim dorobku,
o bohaterach czasów przełomu, o status quo narodowej gospodarki i o najbardziej perspektywicznych branżach - podkreśla Bogusław Chrabota, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej".

Przez cały rok, w każdy piątek, aż do Święta Niepodległości 11 listopada obie redakcje będą przedstawiać na swoich łamach oraz w serwisach rp.pl, parkiet.com i Rzeczpospolita TV gospodarczą historię Polski. Liczbą spinającą całą kampanię jest 100 - w czasie trwania kampanii zostanie wyłonionych 100 najbardziej zasłużonych postaci dla gospodarki i 100 kluczowych inwestycji w latach 1918-2018.

- W ramach kampanii zainicjujemy też cykl debat, wywiadów z ekspertami, profesorami i najważniejszymi ludźmi biznesu, a 7 czerwca w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zorganizujemy specjalny kongres poświęcony kampanii. Przypomnimy nie tylko wielkie sukcesy Polski, ale i poddamy je gruntownej analizie, zadamy wiele ważnych pytań, dotyczących wielopokoleniowego dziedzictwa i nowych wyzwań, stojących przed polską gospodarką - mówi Andrzej Stec, redaktor naczelny "Parkietu" i zastępca redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej".

Na potrzeby projektu w piątek, 26 stycznia wystartowała strona internetowa www.100latgospodarki.pl. Trafią na nią wszystkie treści dotyczące kampanii przygotowane przez największą ekonomiczną redakcję w kraju.

(CP, 29.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.