Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" z największymi wpływami reklamowymi wśród dzienników

(fot. pixabay.com)

W 2017 roku cennikowe wpływy reklamowe dzienników spadły o 9,69 proc. w stosunku do 2016 roku.

Według danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, dzienniki w ub.r. uzyskały z reklam 1,39 mld zł.

Największe przychody osiągnęła "Gazeta Wyborcza" (Agora) – 304 mln zł (spadek o 13,38 proc. w porównaniu z 2016 rokiem). Drugi był "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), którego wpływy reklamowe wyniosły 144,3 mln zł (spadek o 5,08 proc.), a trzeci "Super Express" (ZPR Media) – 110,2 mln zł (spadek o 8,16 proc.).
W pierwszej piątce są także "Rzeczpospolita" (Gremi Media) – 108,6 mln zł (spadek o 20,79 proc.) i "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) – 59,9 mln zł (wzrost o 2,33 proc.).

Najwięcej na reklamę w dziennikach w 2017 roku przeznaczyła firma Euronet – cennikowo 92,35 mln zł, czyli o 6,85 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Wydatki na reklamę zwiększyły także firmy: Martes Sport z 12 mln zł w 2016 roku do 24,3 mln zł w 2017 roku oraz Direct Group z 1,2 mln zł do 16,1 mln zł.

(JOK, 29.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przedsprzedażowy nakład polskiego "Vouge" wyczerpany

(screen Vogue.pl)

Limitowana część nakładu polskiej edycji "Vogue" (Visteria) przeznaczona na przedsprzedaż została wyczerpana. Pismo powinno trafić do czytelniczek 14 lutego.

Wydawnictwo Visteria uruchomiło w połowie stycznia przedsprzedaż magazynu "Vogue". Miała ona trwać do 5 lutego lub do wyczerpania zapasów. Na stronie Vogue.pl pojawiła się informacja, że limitowany nakład przeznaczony do sprzedaży online został właśnie wyczerpany (wydawca nie zdradza ile to egzemplarzy).

- Ponieważ wyczerpaliśmy nakład przeznaczony na tzw. "Pre-order", to ofera nie jest już aktywna, nadal jednak można zamawiać "Vogue" w prenumeracie, w której skład wchodzi pierwszy numer pisma. Myślę, że to rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy chcą regularnie otrzymywać magazyn w dostawie do domu i w pakiecie otrzymać dostęp do e-wydania - mówi Szymon Machnikowski, PR and marketing director w "Vogue" Polska.

Za trzy numery magazynu w prenumeracie tradycyjnej zapłacić trzeba 35 zł (92 zł w prenumeracie zagranicznej), za rok (11 numerów) - 125 zł (334 zł), dwa lata (22 numery) - 245 zł (663 zł).

Na profilu "Vogue Polska" na Facebooku pojawiła się pierwsza zapowiedź tekstu, który ukaże się 14 lutego na stronie Vogue.pl. Redakcja opublikuje wywiad z Dariią Day, jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich makijażystek.

Przypomnijmy, że w ciągu roku ukazywać się ma jedenaście wydań "Vogue"; numer lipcowo-sierpniowy będzie podwójny. Cena egzemplarzowa to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów wyniesie 160 tys. egzemplarzy.

(JOK, 29.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo