Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 25, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Washington Post": Google lobbuje najwięcej

(fot. pixabay.com)

Koncern internetowy Google w ub.r. wydał 18 mln dol. na działalność lobbingową w Waszyngtonie - ujawnił dziennik "The Washington Post".

Według gazety Google wydaje na ten cel najwięcej spośród wszystkich amerykańskich firm. Lobbyści działający na zlecenie koncernu z Mountain View pracowali przy Kongresie, Białym Domu i urzędach federalnych. W ub.r. zajmowali się głównie kwestiami imigracyjnymi, podatkowymi i antymonopolowymi. W Waszyngtonie intensywnie lobbują też inne koncerny internetowe i technologiczne, m.in. Amazon (13 mln dol. w 2017 roku), Facebook (11 mln dol.) i Apple (7 mln dol.).

(LL, 25.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.