Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP zebrała 920 tys. zł podczas akcji ”Reklama dzieciom”

Telewizja Polska z charytatywnego bloku reklamowego ”Reklama dzieciom” zebrała 920 tys. zł.

Charytatywny blok "Reklamy dzieciom" TVP 1, podobnie jak w poprzednich latach, pokazała 25 grudnia ub.r. po "Wiadomościach" ok. 19.50. Za 30-sekundowy spot trzeba było zapłacić 100 tys. zł.
W 25. edycji udział wzięli: Jeronimo Martins, Lotte Wedel, Tesco Polska, Volkswagen Group Polska, Mlekovita, Bank Pekao SA, Getback SA, Nestle Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna.
Dochód z "Reklamy dzieciom" w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które zwróciły się do TVP.

(KOZ, 24.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były pracownik TVP twierdzi, że został zwolniony z powodu orientacji seksualnej

Jakub Kwieciński, były pracownik Telewizji Polskiej oskarżył TVP, że został zwolniony z powodu swojej orientacji homoseksualnej. TVP odpowiada, że orientacja nie była brana pod uwagę.

Jakub Kwieciński i jego partner Dawid pod koniec ub.r. opublikowali w swoim kanale na YouTube teledysk „Pokochaj nas na święta”, w którym wystąpili inni geje i lesbijki. „Otóż dwa dni po opublikowaniu naszej świątecznej piosenki »Pokochaj nas w święta«, Jakub stracił pracę. Przez 9 lat pracował w Telewizji Polskiej, gdzie zajmował się promocją filmów i seriali. Dwa ostatnie lata były szczególnie trudne, ale na pewno nie spodziewaliśmy się takiego zakończenia” - napisali na swoim profilu na Facebooku Jakub & Dawid. I dodali: „Gdy w listopadzie, nowi dyrektorzy nie byli jeszcze świadomi naszej działalności i oceniali Kuby umiejętności i dokonania – dostał obietnicę dalszej współpracy. Wszystko zmieniło się, gdy opublikowaliśmy naszą piosenkę. Z dnia na dzień odebrano mu wszystkie dyżury i mailem podziękowano za dalszą pracę bez podawania przyczyny. Zbieżność dat jak i uzyskane przez nas informacje pozwalają nam sądzić - na granicy pewności - że decyzja ta była podyktowana orientacją seksualną Jakuba.
TVP wydała oświadczenie w tej sprawie: „W związku z informacjami dotyczącymi nieprzedłużenia umowy z panem Jakubem Kwiecińskim, Telewizja Polska informuje, że prywatne życie jej pracowników nie jest kwestią braną pod uwagę przy decyzjach kadrowych. Umowa z firmą pana Kwiecińskiego wygasała 31.12.2017 r. i nie została przedłużona, podobnie jak miało to miejsce w kilku innych przypadkach. Żadne inne przesłanki niż merytoryczne nie były brane pod uwagę przy podejmowaniu tej decyzji”.

(MAK, 24.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo