Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP zebrała 920 tys. zł podczas akcji ”Reklama dzieciom”

Telewizja Polska z charytatywnego bloku reklamowego ”Reklama dzieciom” zebrała 920 tys. zł.

Charytatywny blok "Reklamy dzieciom" TVP 1, podobnie jak w poprzednich latach, pokazała 25 grudnia ub.r. po "Wiadomościach" ok. 19.50. Za 30-sekundowy spot trzeba było zapłacić 100 tys. zł.
W 25. edycji udział wzięli: Jeronimo Martins, Lotte Wedel, Tesco Polska, Volkswagen Group Polska, Mlekovita, Bank Pekao SA, Getback SA, Nestle Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna.
Dochód z "Reklamy dzieciom" w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które zwróciły się do TVP.

(KOZ, 24.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.