P&G nadal chce oszczędzać na marketingu
24.01.2018, 09:30
Koncern Procter & Gamble zapowiedział kontynuowanie redukcji kosztów związanych z obsługą marketingową firmy.
Informację o cięciach potwierdził na spotkaniu z inwestorami dyrektor finansowy amerykańskiego koncernu Jon Moeller. Ogłosił, że P&G w ub.r. zaoszczędził 750 mln dol. w związku z ograniczeniem kosztów produkcji kampanii promocyjnych i kosztów obsługi agencyjnej. W ostatnim czasie koncern zredukował liczbę obsługujących go agencji reklamowych z 6 tys. do 2,5 tys. Moeller zapowiedział, że w br. ta liczba zostanie ograniczona o połowę.
P&G (m.in. Always, Gillette, Braun i Oral-B) jest największym reklamodawcą świata. W 2016 roku wydał na reklamę 10,5 mld dol.
(LL, 24.01.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter