Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Formuła 1 wybrała partnerów wśród domów mediowych

(fot. pixabay.com)

Koncern medialny Liberty Global powierzył domom mediowym Wavemaker i Brainlabs obsługę globalnych budżetów serii wyścigów samochodowych Formuła 1.

Pierwszy z nowych partnerów Formuły 1 będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów tradycyjnych, a drugi - cyfrowych. Dotychczas Formuła 1 nie miała wiodącego globalnego domu mediowego. Wartość łącznego globalnego budżetu Formuły 1 szacowana jest na około 40 mln dol.

Liberty Global przejął Formułę 1 na początku ub.r. za 8 mld dol.

(LL, 23.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.