Okocim warzy z zasadami w nowym spocie
23.01.2018, 12:30
(fot. Screen z Youtube)
Marka piwna Okocim (Carlsberg Polska) przygotowała nowy spot telewizyjny do kampanii "Okocim. Tu się warzy z zasadami".
Spot "Zasady" promuje piwo Jasne Okocimskie, Mocne Dubeltowe, Klasyczną Pszenicę, Polskie Ale i Mistrzowski Porter. Pojawiają się w nim okocimscy piwowarzy, którzy zostali przedstawieni jako eksperci. Reklamę można zobaczyć w stacjach TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych. Spot jest kontynuacją kampanii "Okocim. Tu się warzy z zasadami". Za strategię komunikacji i kreację spotów dla Okocimia odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Initiative.
(IKO, 23.01.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter