Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Okocim warzy z zasadami w nowym spocie

(fot. Screen z Youtube)

Marka piwna Okocim (Carlsberg Polska) przygotowała nowy spot telewizyjny do kampanii "Okocim. Tu się warzy z zasadami".

Spot "Zasady" promuje piwo Jasne Okocimskie, Mocne Dubeltowe, Klasyczną Pszenicę, Polskie Ale i Mistrzowski Porter. Pojawiają się w nim okocimscy piwowarzy, którzy zostali przedstawieni jako eksperci. Reklamę można zobaczyć w stacjach TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych. Spot jest kontynuacją kampanii "Okocim. Tu się warzy z zasadami". Za strategię komunikacji i kreację spotów dla Okocimia odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Initiative.

(IKO, 23.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.