Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ucho Prezesa" z najlepszym wynikiem w historii MUX 8

"Ucho Prezesa" w Telewizji WP obejrzało średnio 280 tysięcy widzów w grupie ogólnej i 76,5 tys. w grupie komercyjnej (screen Youtube.com)

Dwa pierwsze odcinki "Ucha Prezesa" wyemitowane w niedzielę 21 stycznia obejrzało średnio 280 tysięcy widzów w grupie ogólnej i 76,5 tys. widzów w grupie komercyjnej. To najlepszy wynik oglądalności w historii Telewizji Wirtualnej Polski i ósmego multipleksu. 

Odcinki "Ucha Prezesa" dotychczas publikowane były wyłącznie w internecie na platformie Showmax oraz w serwisie YouTube.com. Telewizja WP otrzymała od Showmax wyłączne prawa telewizyjne nadawania 16 odcinków pierwszego i 14 odcinków drugiego sezonu. Umowa przewiduje także współpracę przy emisji kolejnych serii. Według danych Nielsen Audience Measurement (udostępnionych przez Telewizję WP) podczas emisji dwóch pierwszych odcinków serialu "Ucho Prezesa" w godzinach 20.00-20.21 21 stycznia Telewizja WP była liderem wśród kanałów nadających z ósmego multipleksu. W grupie ogólnej miała 1,71 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) - 1,22 proc. Na drugim miejscu znalazło się Metro - 0,35 proc. (0,48 proc. w grupie komercyjnej), na trzecim Nowa TV - 0,25 proc. (0,31 proc.), a na czwartym Zoom TV - 0,28 proc. (0,13 proc.). 

"»Ucho prezesa« jest najlepszym wynikiem w historii Telewizji WP oraz na całym MUX 8 od jego startu, oczywiście w grupie ogólnej" - podsumowuje Jagna Wiszniewska, dyrektor operacyjny Telewizji Wirtualnej Polski. - Telewizja WP nie miała do tej pory w ramówce tak mocnej pozycji, która mogłaby przyciągnąć widzów. "Ucho Prezesa" okazało się bardzo dobrym wyborem. Pozostałe kanały często zapełniają ramówki powtórkami zgranych seriali - komentuje Jakub Radziwilski, media investment manager w domu mediowym Universal McCann. - Ponadto jak widać, MUX 8 ma spory potencjał zasięgowy, do tej pory niewykorzystany - stwierdza Radziwilski.

Twórcami serialu "Ucho Prezesa" są Robert Górski i Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Średnia oglądalność poszczególnych odcinków w serwisie YouTube to około 2 mln. Najpopularniejszy z nich zyskał prawie 10 mln wyświetleń. Zgodnie z danymi Google Trends "Rok 2017 w wyszukiwarce" Ucho Prezesa było także najczęściej wyszukiwanym hasłem w kategorii seriale.

(Mackuch, 23.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 liderem oglądalności w grupie ogólnej w trzecim tygodniu stycznia

Liderem oglądalności w grupie ogólnej w trzecim tygodniu stycznia była TVP 1 (fot. pixabay.com)

TVP 1 była liderem oglądalności w grupie ogólnej w trzecim tygodniu stycznia 2018 roku. Od 15 do 21 stycznia br. Jedynkę oglądało średnio 808 tys. widzów.

Według Nielsen Audience Measurement TVP 1 miał w grupie ogólnej 11,27 proc. udziału w rynku. W stosunku do drugiego tygodnia stycznia (8-14 stycznia br.) telewizja zyskała średnio 140 tysięcy widzów. Na drugim miejscu był Polsat - 10,54 proc. udziału (ok. 15 tys. widzów mniej), a na trzecim TVN - 9,03 proc. (19 tys. widzów mniej ). Dalej uplasowały się: TVP 2 - 8,72 proc., TV 4 - 3,91 proc., TVN 24 - 3,69 proc., TVP Info - 3,51 proc., TVN 7 - 3,38 proc., TV Plus - 3,03 proc. i TTV Twoja Telewizja - 2,03 proc.

Najwięcej widzów w grupie ogólnej - średnio 6,19 mln - śledziło w telewizyjnej Dwójce 16 stycznia br. serial "M jak miłość". Na drugim miejscu była Jedynka - 21 stycznia br. relacje z Mistrzostw Świata w skokach narciarskich w Oberstdorfie śledziło 5,3 mln widzów. Na trzecim miejscu znalazła się Jedynka, w której "Teleexpress" przyciągnął 20 stycznia br. 5,2 mln widzów. Na czwartym miejscu uplasowała się Dwójka - 3,8 mln widzów obejrzało 17 stycznia serial "Na dobre i na złe". Na piątym miejscu w grupie ogólnej był serial "Barwy szczęścia" w TVP 2 - 3,8 mln widzów. Dalej uplasowały się "Fakty" TVN, które 17 stycznia br. oglądało 3,6 mln widzów, program "Kulisy serialu: Barwy szczęścia", który 15 stycznia br. w Dwójce śledziło 3,59 mln widzów, "Kulisy serialu: Na dobre i na złe" w TVP 2 (16 stycznia br. - 3,52 mln), "Kulisy serialu: M jak miłość" w TVP  (15 stycznia br. - 3,3 mln) oraz "Wiadomości" w TVP 1 (21 stycznia br. - 3,08 mln).

(Mackuch, 23.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo