Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Saatchi & Saatchi z budżetem serwisu Expedia

(fot.pixabay.com)

Internetowy serwis podróżniczy Expedia powierzył obsługę swojego skonsolidowanego globalnego budżetu reklamowego sieci Saatchi & Saatchi.

Sieć należąca do holdingu reklamowego Publicis zwyciężyła w trwającym trzy miesiące przetargu. Wartość zlecenia nie została ujawniona. Obejmuje ono obsługę kreatywną i opracowanie strategii brandingowej.
Expedia to jeden z największych na świecie graczy na rynku turystycznych serwisów rezerwacyjnych. Oprócz flagowego serwisu o tej samej nazwie kontroluje też wiele innych popularnych witryn rezerwacyjnych, m.in. HomeAway, Orbitz, Travelocity i Hotels.com.

(LL, 21.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.