Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polo TV mimo spadku na czele kanałów muzycznych

fot.pixabay.com

Naziemny Polo TV (Grupa ZPR Media) w całym 2017 roku utrzymał pozycję lidera telewizji muzycznych.

Udział Polo TV w rynku w 2017 roku wyniósł 0,73 proc. wobec 0,83 proc. w 2016 roku. Eska TV (Grupa ZPR Media; do września ub.r. 8TV) uzyskał 0,38 proc. (0,35 proc. kanału 8TV rok wcześniej). Trzecią pozycję zachował 4fun.tv (4fun Media) z identycznym wynikiem jak w 2016 roku - 0,15 proc.

Kolejne były: Disco Polo Music (Telewizja Polsat) - 0,14 proc. (spadek z 0,16 proc.), Stars.tv (Stars TV) - 0,09 proc. (wzrost z 0,07 proc.) i 4fun Dance - 0,06 proc. (0,06 proc.).
W pierwszej dziesiątce znalazły się również, notujące po 0,05 proc.: To!TV (Telestar) - 0,03 proc. rok wcześniej, MTV Music (Viacom International Media Networks) - 0,06 proc. (do października ub.r. Viva Polska), 4fun Gold (4fun Media) - 0,05 proc., Kino Polska Muzyka (Kino Polska TV SA) - 0,06 proc. i (Power TV Michał Winnicki Entertainment) - 0,05 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 20.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.