Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg na obsługę digital marki Rockstar

Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg PepsiCo na obsługę budżetu digital marki Rockstar.

Umowa została podpisana na rok. Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej i mediowej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social media i realizacją akcji reklamowych oraz aktywacji digitalowych.

Komunikacja będzie rozwijaniem niedawno wprowadzonego przez markę Rockstar formatu międzynarodowego „Party like a Rockstar“. Do zadań agencji należeć będzie też tworzenie kreacji statycznych i wideo.

(AMS, 18.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

eBay szuka agencji do obsługi w Europie

(fot. pixabay.com)

Serwis aukcyjny eBay rozpoczął przegląd swojego paneuropejskiego budżetu kreatywnego.

Zagraniczne media branżowe przypominają, że zaledwie dziewięć miesięcy temu eBay powierzył sieci VCCP rolę wiodącej agencji kreatywnej w Europie. Ta ostatnia zapowiedziała, że nie będzie ubiegać się o obronę tego budżetu.
Kluczowymi rynkami serwisu w Europie są: Wielka Brytania, Niemcy i Włochy.

(LL, 18.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo