Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego przy Zimowych Igrzyskach Olimpijskich

(fot. pixabay.com)

Telewizja Polska najdrożej wyceniła reklamy przy zawodach w skokach narciarskich. Wprowadzono także specjalną ofertę reklam online.

Najdroższą pozycją w ofercie reklamowej przy Igrzyskach Olimpijskich są bloki reklamowe przy skokach narciarskich. Reklamy przy konkursie indywidualnym na normalnej skoczni 10 lutego oraz na dużej skoczni 17 lutego kosztują 50 000 zł (wartość cennikowa, przed rabatami). Skoki narciarskie, mimo różnicy stref czasowych, ulokowane zostały w dobrym czasie z perspektywy polskiego widza - w soboty od godziny 14:20.

Telewizja Polska rozpoczęła również sprzedaż pakietów sponsorskich oraz oferty reklam online. Wysoka popularność Igrzysk wśród sponsorów spowodowała ograniczenie długości bilbordów sponsorskich do 6 sekund ze standardowych 8 sek. Dzięki temu najważniejsze transmisje będą mogły mieć czterech, a nie trzech sponsorów. Jednocześnie rozpoczęto także sprzedaż reklam online. TVP przygotowała na Igrzyska dedykowany serwis oraz wykorzystuje stworzoną w zeszłym roku aplikację TVP Sport.

(CP, 17.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Olechowski p.o. dyrektorem TAI. Zastąpił Klaudiusza Pobudzina

Pierwszy "live" Jarosława Olechowskiego nadawany był ze Smoleńska (screen z Youtube)

Jarosław Olechowski pełni obowiązki dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Klaudiusz Pobudzin, dotychczasowy szef TAI złożył rezygnację z pełnionej funkcji.

"Z dniem 17 stycznia 2018 roku pełniącym obowiązki dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej został szef zespołu »Wiadomości« Jarosław Olechowski. Dotychczasowy dyrektor Agencji Klaudiusz Pobudzin złożył rezygnację z pełnionej funkcji" - poinformowało w środę 17 stycznia Centrum Informacji TVP.

Sprawa zmiany na stanowisku szefa TAI zaskoczyła Krzysztofa Czabańskiego, przewodniczącego Rady Mediów Narodowych. - O zmianie dowiaduję się od państwa. Nie będę tego komentował, bo ruchy kadrowe są w gestii zarządu Telewizji Polskiej - powiedział Czabański i zapowiedział, że na przyszły tydzień zwołuje posiedzenie RMN. - Nie jest ono związane ze zmianami kadrowymi w TVP, ale na posiedzenie zaproszone jest kierownictwo telewizji, więc członkowie Rady Mediów, jeśli będą ciekawi zmian personalnych, to będą o nie pytać pana prezesa [Kurskiego - przyp. red.] - powiedział "Presserwisowi" Krzysztof Czabański.

W sierpniu 2017 roku Jarosław Olechowski awansował na szefa "Wiadomości" TVP 1. Zastąpił na tym stanowisku Grzegorza Pawelczyka, wiceszefa Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, który kierował "Wiadomościami" od 5 sierpnia br. (podczas urlopu Marzeny Paczuskiej). Programy przygotowywane pod jego kierownictwem były emitowane od 14 sierpnia 2017.

"Wiadomości" miały bliżej współpracować z TVP Info, "Panoramą" i "Teleexpressem". - Wszyscy dmuchamy w jeden żagiel wielkiego żaglowca o nazwie Telewizyjna Agencja Informacyjna, nie może być tak, że jedna z redakcji jest samotną wyspą - tłumaczył wtedy zmiany Klaudiusz Pobudzin. A o samym Olechowskim mówił mówił: "Pracowaliśmy razem jako reporterzy, to bardzo doświadczony dziennikarz, który zna telewizję."

 

(CP, 17.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY