Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego przy Zimowych Igrzyskach Olimpijskich

(fot. pixabay.com)

Telewizja Polska najdrożej wyceniła reklamy przy zawodach w skokach narciarskich. Wprowadzono także specjalną ofertę reklam online.

Najdroższą pozycją w ofercie reklamowej przy Igrzyskach Olimpijskich są bloki reklamowe przy skokach narciarskich. Reklamy przy konkursie indywidualnym na normalnej skoczni 10 lutego oraz na dużej skoczni 17 lutego kosztują 50 000 zł (wartość cennikowa, przed rabatami). Skoki narciarskie, mimo różnicy stref czasowych, ulokowane zostały w dobrym czasie z perspektywy polskiego widza - w soboty od godziny 14:20.

Telewizja Polska rozpoczęła również sprzedaż pakietów sponsorskich oraz oferty reklam online. Wysoka popularność Igrzysk wśród sponsorów spowodowała ograniczenie długości bilbordów sponsorskich do 6 sekund ze standardowych 8 sek. Dzięki temu najważniejsze transmisje będą mogły mieć czterech, a nie trzech sponsorów. Jednocześnie rozpoczęto także sprzedaż reklam online. TVP przygotowała na Igrzyska dedykowany serwis oraz wykorzystuje stworzoną w zeszłym roku aplikację TVP Sport.

(CP, 17.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.