Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sześć nowych osób w agencji FFW Communication

Nowi pracownicy FFW Communication (fot. materiały prasowe)

Do zespołu agencji content marketingu FFW Communication dołączyło sześć osób.

Ewelina Antonowicz specjalizuje się w kampaniach 360 stopni. Doświadczenie zdobywała m.in. w branży lifestylowej, pracując z klientami z sektora premium w internetowym portalu DaWanda oraz Noble Concierge. W FFW Communication dołączyła do zespołu prowadzącego zintegrowane kampanie digitalowe dla marki Lenovo na stanowisku account managera.

Kinga Łukomska, również account manager, wzmocniła zespół odpowiedzialny za obsługę marek Impel, ING oraz Getin Noble Bank. Będzie współtworzyła i prowadziła kampanie digitalowe zarówno dla rynku konsumenckiego, jak i segmentu B2B. W branży obecna jest od 10 lat, pracowała dla agencji Artagence i IQ Marketing, a ostatnio zajmowała stanowisko strategy & business development managera w ICP Group.

Marcin Góralski jest trzecim nowym account managerem, który dołączył do zespołu koordynującego m.in. program InCredibles realizowany dla Kulczyk Investments. Poprzednio pracował w agencji BrainJuice Interactive.

Do agencji dołączył także nowy digital media planner - Piotr Bender, którego zadaniem będzie wsparcie całego zespołu w efektywnym planowaniu mediów. Poprzednio związany był ze Startup Flow.

Dodatkowo w zespole pojawiły się dwie osoby, które obejmą stanowiska juniorskie - Marta Surmacz zasili zespół obsługujący markę Canon, a Iwo Krycki - team social media. Surmacz wcześniej zajmowała stanowisko project managera w Akademii Kodu, natomiast Krycki był content managerem w serwisie Kwejk.pl.

Zwiększenie zespołu to wynik zdobycia przez agencję nowych klientów, m.in. marek Canon, Sephora, Kross oraz Drogerii Ziko.

(AMS, 17.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg na obsługę digital marki Rockstar

Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg PepsiCo na obsługę budżetu digital marki Rockstar.

Umowa została podpisana na rok. Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. opracowaniem i implementacją strategii komunikacyjnej i mediowej marki Rockstar w digitalu, obsługą kanałów social media i realizacją akcji reklamowych oraz aktywacji digitalowych.

Komunikacja będzie rozwijaniem niedawno wprowadzonego przez markę Rockstar formatu międzynarodowego „Party like a Rockstar“. Do zadań agencji należeć będzie też tworzenie kreacji statycznych i wideo.

(AMS, 18.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo