Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Epica Awards wprowadzi nową nagrodę - Responsibility Grand Prix

Epica Awards wprowadza w tegorocznej edycji nowe Grand Prix (fot. materiały prasowe)

W tegorocznej, 32. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards zadebiutuje nagroda Responsibility Grand Prix, przyznawana we współpracy z ACT Responsible.

Nagrodę otrzyma podmiot wspierający komunikację reklamową społecznie zaangażowaną. Wcześniej Epica nagradzała kampanie społeczne za pośrednictwem trzech kategorii specjalnych: Environment, Health & Safety and Social. - Jurorzy chcą nagradzać kampanie społeczne. Aż cztery z sześciu przyznawanych Grand Prix w poprzedniej edycji trafiło właśnie do projektów tego typu, w tym Grand Prix za Film dla kampanii Allegro "Nauka angielskiego" - mówi Mark Tungate, editorial director Epica Awards. - Właśnie dlatego postanowiliśmy wprowadzić dodatkowe Grand Prix, żeby odpowiednio docenić kampanie komercyjne - dodaje.

W jury Epica Awards zasiadają dziennikarze z 49 krajów zajmujący się profesjonalnie tematyką marketingu i reklamy. Polskę w jury reprezentuje magazyn "Press".

(AMS, 17.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.