Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Stroer powołuje zintegrowany hub sprzedażowy

Marcin Gudowicz, wiceprezes Ströer Polska, tworzy zintegrowany dział sprzedaży (fot. materiały prasowe)

Grupa Stroer integruje swoje działy sprzedaży. Nowa struktura - Stroer Media - ma zapewnić optymalną synergię działań reklamowych realizowanych w kanałach OOH, digital oraz w warszawskim Metrze. Dział zajmie się obsługą wszystkich klientów agencyjnych i bezpośrednich.

Na zintegrowany dział sprzedaży Stroer Media składają się trzy zespoły sprzedaży agencyjnej (które raportują do Marcina Gudowicza, wiceprezesa Stroer Polska) oraz dział sprzedaży bezpośredniej (podlegający Maciejowi Paciorkowi). Zespoły sprzedaży agencyjnej będą kierowane przez Daniela Dońca, Tatianę Stelmachów oraz Huberta Świtalskiego. "Dzięki połączeniu kompetencji i wiedzy osób specjalizujących się w różnych obszarach rynku, jesteśmy w stanie zaoferować Klientom kompleksowe rozwiązania reklamowe, w których Outdoor, Digital i Metro wzajemnie się uzupełniają i wzmacniają" - mówi Marcin Gudowicz.

(16.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.