Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PrOgram zajmie się obsługą Ipli, dla Cyfrowego Polsatu nadal pracuje Grey Group

(fot. Screen z Youtube)

Cyfrowy Polsat po przetargu przedłuża współpracę z agencją Grey Group. Dla Ipli będzie pracować PrOgram (4Fun Media), który podpisał umowę na obsługę ATL.

Grey będzie odpowiadać za dalszą obsługę reklamową marki Cyfrowy Polsat. Agencja jest autorem formatu reklamowego z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, realizowanego od 2014 roku.

Dla Ipli, która dotychczas również była obsługiwana przez Grey, został wybrany nowy partner - spółka PrOgram, będąca częścią grupy 4Fun Media. PrOgram specjalizuje się w dystrybucji kanałów tematycznych do platform satelitarnych i kablowych oraz w działaniach o charakterze marketingowym i PR w obszarach zarówno B2B, jak i B2C. PrOgram reprezentuje kanały z grup mediowych: NBC Universal International Network (13 Ulica; Sci Fi; E!), Da Vinci Media (Da Vinci Learning), STVI (Playboy), 4Fun Media (4Fun.TV; 4Fun Dance; 4Fun Gold).

(AMS, 16.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.