"Światełko do nieba" oglądało w TVN średnio 2,8 mln widzów
"Światełko do nieba" podczas finału WOŚP oglądało w TVN średnio 2,8 mln widzów (screen Youtube.com)
Średnio 2,8 mln widzów obejrzało w TVN relacje ze "Światełka do nieba" podczas 26 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Najwięcej widzów przyciągały relacje z WOŚP w głównym kanale Grupy TVN.
Grupa TVN w 2018 roku po raz drugi była głównym partnerem telewizyjnym finału WOŚP. Relacje z imprezy nadawały trzy kanały: TVN, TTV Twoja Telewizja oraz TVN 24. W TVN w grupie ogólnej relacje śledziło średnio 1,15 mln widzów. Kanał miał w tym czasie 10,43 proc. udziału w rynku. W TVN 24 w grupie ogólnej relacje z WOŚP średnio oglądało 421 tys. widzów (3,22 proc udziału). W TTV Twoja Telewizja transmisje z WOŚP przyciągnęły 302 tys. widzów (2,11 proc. udziału).
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) najwięcej widzów miały relacje w TVN (597 tys. - 13,35 proc. udziału w rynku), następnie w TVN 24 (120 tys.-2,35 proc) i TTV Twoja Telewizja (172 tys. - 3,11 proc). Najpopularniejszą częścią podczas transmisji było wejście antenowe ze "Światełka do nieba" wyemitowane w kanale TVN między 19.45 a 20.10. Obejrzało je średnio 2,8 mln widzów.
Źródło: Nielsen Audience Measurement.
(Mackuch, 15.01.2018)