Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Światełko do nieba" oglądało w TVN średnio 2,8 mln widzów

"Światełko do nieba" podczas finału WOŚP oglądało w TVN średnio 2,8 mln widzów (screen Youtube.com)

Średnio 2,8 mln widzów obejrzało w TVN relacje ze "Światełka do nieba" podczas 26 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Najwięcej widzów przyciągały relacje z WOŚP w głównym kanale Grupy TVN. 

Grupa TVN w 2018 roku po raz drugi była głównym partnerem telewizyjnym finału WOŚP. Relacje z imprezy nadawały trzy kanały: TVN, TTV Twoja Telewizja oraz TVN 24. W TVN w grupie ogólnej relacje śledziło średnio 1,15 mln widzów. Kanał miał w tym czasie 10,43 proc. udziału w rynku. W TVN 24 w grupie ogólnej relacje z WOŚP średnio oglądało 421 tys. widzów (3,22 proc udziału). W TTV Twoja Telewizja transmisje z WOŚP przyciągnęły 302 tys. widzów (2,11 proc. udziału).
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) najwięcej widzów miały relacje w TVN (597 tys. - 13,35 proc. udziału w rynku), następnie w TVN 24 (120 tys.-2,35 proc) i TTV Twoja Telewizja  (172 tys. - 3,11 proc). Najpopularniejszą częścią podczas transmisji było wejście antenowe ze "Światełka do nieba" wyemitowane w kanale TVN między 19.45 a 20.10. Obejrzało je średnio 2,8 mln widzów.
Źródło: Nielsen Audience Measurement.  

(Mackuch, 15.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.