Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Playboy" i "CKM" ze wzrostem sprzedaży w październiku 2017 roku

(fot. Pixabay.com / lic. CC0)

Liderem pod względem sprzedaż w październiku 2017 roku w segmencie miesięczników dla mężczyzn był "Men's Health" (Motor-Presse Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

"Men's Health" w październiku 2017 roku zanotował średnią sprzedaż 31 854 egz., co oznacza spadek o 19,94 proc. w stosunku do tego samego okresu z 2016 roku. Na kolejnych miejscach były: "Playboy" (Marquard Media Polska) - 29 084 egz. (wzrost o 11,64 proc.), "CKM" (Marquard Media Polska) - 18 815 egz. (wzrost o 10,53 proc.), "Logo" (Agora SA) – 17 078 egz. (spadek o 15,21 proc.).

(JOK, 15.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PAP i MNiSW rozstrzygnęły konkurs dla popularyzatorów nauki

Prof. Tadeusz Wibig, dr hab. Andrzej Katunin, Jan Świerkowski, portal Nauka o klimacie, program "Astronarium" oraz Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN - to laureaci konkursu Popularyzator Nauki 2017, organizowanego przez serwis PAP Nauka w Polsce i resort nauki.

Organizatorzy podkreślają, że w konkursie nagradzane są osoby i instytucje, które pomagają innym lepiej zrozumieć świat i potrafią zainteresować osiągnięciami naukowymi osoby na co dzień z nauką niezwiązane. (PAP/PM)

(15.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo