Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamodawcy zapłacili 5,4 mld dol. za promocję przy Super Bowl

(fot. pixabay.com)

Sprzedaż reklam podczas wszystkich 52 edycji Super Bowl (włączając tegoroczną) wygenerowała przychody rzędu 5,4 mld dol.

Jak wynika z wyliczeń Kantar Media i Ad Age Datacenter, podczas pierwszej edycji finałowego meczu futbolowej ligi NFL w 1967 roku na sprzedaży czasu reklamowego zarobiono 2 mln dol., a podczas meczu, który zostanie rozegrany w br., wpływy wyniosą 419 mln dol. Analitycy wskazali również, że w 51 lat temu za 30-sekundowy spot reklamodawcy płacili 40 tys. dol., a w br. - 5 mln dol.

W br. mecz Super Bowl odbędzie się 4 lutego.

(LL, 15.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.