Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na Gazeta.pl przybywa tekstów z reklamą kontekstową

W ten sposób czytelnicy są zachęcani do robienia zakupów w internecie (screen Avanti24.pl)

W serwisie Gazeta.pl (Agora SA) przybywa tekstów poradnikowych opatrzonych galeriami produktów, które prowadzą użytkowników bezpośrednio do internetowych sklepów.

Dotychczas galerie z produktami pokazywały się użytkownikom serwisów MyFitness.pl i Avanti24. Teraz mechanizm ten wykorzystywany jest w kolejnych serwisach Agory - Logo24.pl i Ladnydom.pl. Ich teksty z reklamą natywną poświęcone modzie, urodzie, urządzaniu wnętrz czy motoryzacji są prezentowane na Gazeta.pl. 

Od początku 2018 roku Avanti24, Logo24.pl i Ladnydom.pl działają we wspólnej strukturze z Gazeta.pl (redakcje i działy sprzedaży).

(JOK, 14.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył internetowy magazyn, który ma się utrzymywać bez reklam

Start nowego magazynu "Republik" został sfinansowany dzięki akcji crowdfundingowej (screen: www.republik.ch)

Pierwszy numer wydawanego po niemiecku szwajcarskiego magazynu "Republik", który został założony przez dziennikarzy i sfinansowano go bez udziału reklamodawców, działa już w internecie.

"Republik", reklamowany przez swoich twórców jako magazyn poświęcony polityce, gospodarce i społeczeństwu, ma dostarczać czytelnikom materiały wysokiej jakości i pozbawione reklam. Start nowego przedsięwzięcia został sfinansowany przy znaczącym udziale przyszłych czytelników podczas akcji crowdfundingowej w internecie. Zainteresowanie przekroczyło oczekiwania pomysłodawców - chętnych do wykupienia abonamentu pisma, które jeszcze nie zaczęło się ukazywać, było ponad 15,8 tys. zamiast zakładanych wcześniej 3 tys.

Roczny abonament kosztuje 240 franków, czyli ok. 850 złotych. Jak poinformowała redaktor naczelna pisma Susanne Sugimoto, jej zespół zebrał ponad 7,7 mln euro dzięki wpłatom od abonentów, inwestorów i darczyńców, co zapewni wydawanie "Republik" przez co najmniej dwa lata.

Na początek na stronie "Republik" ukazało się kilka artykułów, w tym o kanclerz Niemiec Angeli Merkel i Facebooku jako narzędziu służącym manipulacji, a także wywiad i nagranie wideo, w którym jeden z 30 pracowników pisma opowiada o dorastaniu na wsi w północno-wschodniej Szwajcarii.

Autorzy pisma zamierzają publikować do trzech artykułów ze zdjęciami dziennie, oprócz niedziel.

(PAP, 15.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo