Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio podniosło ceny reklam

(fot. pixabay.com)

Polskie Radio podniosło ceny reklam emitowanych w Programie I, Programie III i Polskim Radiu 24.

- W tej chwili jest duży popyt na reklamę radiową - tłumaczy decyzję o podwyżce Karol Skorupski, dyrektor agencji reklamy Polskiego Radia. Podaje, że w Jedynce reklamy zdrożały średnio o 8,1 proc., w Trójce o 8,8 proc., a w Polskim Radiu 24 o 7,6 proc. Według analizy jednego z nadawców komercyjnych, w godz. 6-20‎ ceny wzrosły w Jedynce średnio o 9,6 proc., w Trójce o 9,5 proc., a w Polskim Radiu 24 - ‎o 9,7 proc.

W Jedynce i Trójce najdroższe są reklamy w porannym paśmie (od środy do piątku między 7 a 10). W Programie I spot trwający 30 sekund kosztuje 11,5 tys. zł (o 10,6 proc. więcej niż do tej pory; podajemy ceny netto), a w Programie III – 13,8 tys. zł. W Trójce dotychczas najwyżej wycenione było pasmo w godz. 8-9 od środy do piątku - reklamy kosztowały w nim 13,6 tys. zł (teraz są droższe o 1,5 proc.). W pasmach 7-8 i 9-10 zdrożały odpowiednio o 21,1 proc. i 10,4 proc.

Nowe cenniki obowiązują od 8 stycznia br. Poprzednio Polskie Radio podniosło ceny reklam w styczniu 2017 roku – w Jedynce i Trójce średnio o 8,9 proc.

W br. zdrożały reklamy także w stacjach Grupy RMF: średnio o 9,3 proc. w RMF FM, o 8,1 proc. w RMF Maxxx i o 7,7 proc. w RMF Classic. Wcześniej, w październiku ub.r., podwyżkę wprowadziło Radio Zet - o 2,9 proc. (w godz. 6-22).

(KOZ, 13.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Witold Banach z IAR poleci do Pjongczangu za Michała Gąsiorowskiego z Trójki

(fot. pixabay.com)

Witold Banach zajmie miejsce Michała Gąsiorowskiego w ekipie Polskiego Radia na Zimowe Igrzyska Olimpijskie w południowokoreańskim Pjongczangu.

Witold Banach jest reporterem Informacyjnej Agencji Radiowej. Zajmuje się tematami związanymi z historią, ekonomią i problemami społecznymi.

Michał Gąsiorowski, który początkowo miał jechać na igrzyska, odchodzi z radiowej Trójki po 16 latach. Na Twitterze poinformował, że w niedzielę 14 stycznia br. po raz ostatni poprowadzi magazyn "Trzecia strona medalu".

Szefem ekipy Polskiego Radia na olimpiadę w Pjongczangu będzie kierujący naczelną redakcją sportową Polskiego Radia Cezary Gurjew. Oprócz niego imprezę relacjonować będą: Sylwia Urban (wiceszefowa redakcji sportowej), Tadeusz Kwaśniak (Radio Kraków), Marek Solecki (Radio Kraków), Krzysztof Klepczyński (Radio Katowice) i Tomasz Gorazdowski (radiowa Trójka). Ósmą osobą ekipy będzie technik.

Polskie Radio nabyło od Discovery Communications sublicencję na transmitowanie Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2018 w Pjongczangu. Odbędą się one w dniach 9-25 lutego 2018 roku.

(KOZ, 13.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo