Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowe wpływy reklamowe "The Washington Post"

(fot. pixabay.com)

W 2017 roku dziennik "The Washington Post" osiągnął najwyższe wpływy reklamowe w swojej historii - podał serwis Axios.

Axios powołuje się na wewnętrzny dokument podpisany przez wydawcę waszyngtońskiej gazety Freda Ryana. Napisano w nim, że przychody z tytułu sprzedaży reklam w 2017 roku złamały "wszystkie dotychczasowe rekordy". Dokładne dane pozostają tajemnicą.

W br. "The Washington Post" zamierza nadal inwestować w rozwój działów redakcji związanych technologiami i biznesem.

Od 2013 roku właścicielem dziennika jest Jeff Bezos - twórca koncernu internetowego Amazon.

(LL, 11.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niezależna agencja zdobyła budżet JC Penney

(fot. pixabay.com)

Amerykańska sieć handlowa JC Penney zdecydowała, że jej nową agencją reklamową będzie nowojorska Badger & Winters.

Nowa agencja przejmie obsługę JC Penney od drugiego kwartału br. Od 2015 roku za kreację kampanii reklamowych JC Penney odpowiadała agencja McGarryBowen. Szacuje się, że roczne wydatki reklamowe sieci to 500 mln dol.

(LL, 12.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo