Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nike reorganizuje dział marketingu, regionalna centrala ma być w Berlinie

(fot. pixabay.com)

Firma Nike globalizuje marketing - wynika z informacji "Presserwisu". Oznacza to centralizację działań marketingowych, w tym także reklamowych.

Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że część marketingu, odpowiedzialna w Polsce za działania Nike, zostanie przeniesiona do regionalnej centrali, która ma być zlokalizowana w Berlinie. Nie wiadomo, jak to wpłynie na przygotowanie i realizację kampanii reklamowych prowadzonych na terenie Polski. Globalnie wiodącą agencją Nike jest Wieden + Kennedy. W Polsce za działania Nike odpowiada 180heartbeats + JvM. Agencja ta realizuje działania z zakresu social media, digital, produkcji, koncepcji kreacji kampanii on- i offline.

(AMS, 11.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niezależna agencja zdobyła budżet JC Penney

(fot. pixabay.com)

Amerykańska sieć handlowa JC Penney zdecydowała, że jej nową agencją reklamową będzie nowojorska Badger & Winters.

Nowa agencja przejmie obsługę JC Penney od drugiego kwartału br. Od 2015 roku za kreację kampanii reklamowych JC Penney odpowiadała agencja McGarryBowen. Szacuje się, że roczne wydatki reklamowe sieci to 500 mln dol.

(LL, 12.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo