Beata Turlejska-Zduńczyk rezygnuje z zarządzania J. Walter Thompson
Beata Turlejska-Zduńczyk rezygnuje z kariery w branży reklamowej (fot. materiały prasowe)
Beata Turlejska-Zduńczyk, prezes J. Walter Thompson, zdecydowała o odejściu z tej agencji - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Turlejska-Zduńczyk nie komentuje nieoficjalnych doniesień, ale z ustaleń "Presserwisu" wynika, że planuje pracę poza branżą reklamową. W agencji J. Walter Thompson trwa rekrutacja mająca wyłonić jej następcę.
Beata Turlejska-Zduńczyk w 2009 roku dołączyła do agencji interaktywnej Adv.pl (Grupa ADV), gdzie była dyrektorem sprzedaży i obsługi klienta. W 2011 roku została wiceprezesem. Na początku 2013 roku agencja strategiczno-kreatywna Lemon Sky (stworzona na bazie Adv.pl) wystąpiła z grupy Grupy ADV. Turlejska-Zduńczyk pozostawała wiceprezesem tej agencji. Rok później weszła do zarządu połączonych struktur Lemon Sky i JWT Warszawa (obecnie J. Walter Thompson), obejmując funkcję wiceprezesa. W 2016 została prezesem agencji.
(AMS, 10.01.2018)