Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport 1 liderem kanałów sportowych w 2017 roku

Eurosport 1 zmienił Polsat Sport na pozycji lidera

W 2017 roku Eurosport 1 pod względem udziału w rynku wyprzedził Polsat Sport.

Eurosport 1 (Discovery Networks) w 2017 roku osiągnął 0,58 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 0,47 proc. Na drugą pozycję spadł Polsat Sport (Telewizja Polsat), który zmniejszył udział z 0,56 proc. do 0,48 proc. Trzeci był TVP Sport (Telewizja Polska) z udziałem na poziomie 0,37 proc. (wzrost z 0,35 proc.).
W pierwszej piątce znalazły się także: Eurosport 2 (Discovery) – 0,19 proc. (0,19 proc. rok wcześniej) i Canal+ Sport (NC+) – 0,14 proc. (0,14 proc.).
Na kolejnych pozycjach uplasowały się: Polsat Sport Extra – 0,11 proc. (0,11 proc.), nSport+ – 0,09 proc. (0,09 proc.), Extreme Sports (AMC Networks International) – 0,07 proc. (0,08 proc.), Polsat Sport Fight – 0,06 proc., Polsat Sport News – 0,05 proc. (rok wcześniej naziemny Polsat Sport News miał 0,42 proc.), Canal+ Sport 2 – 0,05 proc. (0,05 proc.), Eleven Sport 1 – 0,05 proc. (0,01 proc.) i Eleven Sport 2 – 0,03 proc. (0,01 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 08.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 5,15 mln widzów śledziło w TVP 1 relacje z Turnieju Czterech Skoczni

Średnio 5,15 mln widzów śledziło w TVP 1 relacje z Turnieju Czterech Skoczni (screen YouTube)

Średnio 5,15 mln widzów w grupie ogólnej śledziło w TVP 1 relacje z Turnieju Czterech Skoczni, na którym triumfował Kamil Stoch. Najwięcej - 7,28 mln - obejrzało konkurs w Bischofshofen 6 stycznia br. Przed rokiem transmisje zawodów Turnieju Czterech Skoczni oglądało w TVP 1 średnio 4,73 mln osób.  

TVP 1 prezentował wszystkie konkursy turnieju od 30 grudnia 2017 roku do 6 stycznia br. W grupie ogólnej podczas transmisji Jedynka była liderem oglądalności z 39,78 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był Polsat (6,36 proc.), dalej uplasowały się TVP 2 (5,56 proc.) i TVN (5,52 proc).

TVP 1 był też liderem oglądalności w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) z 35,70 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był Polsat (7,63 proc.), na trzecim znalazł się TVN (7,46 proc.), na czwartym TVP 2 (4,89 proc.).

Zawody pokazywał też Eurosport 1, gromadząc średnio 740 tys. widzów, co dało kanałowi 5,65 proc. udziału w rynku (3,35 proc. w grupie komercyjnej).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 09.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo