Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurosport 1 liderem kanałów sportowych w 2017 roku

Eurosport 1 zmienił Polsat Sport na pozycji lidera

W 2017 roku Eurosport 1 pod względem udziału w rynku wyprzedził Polsat Sport.

Eurosport 1 (Discovery Networks) w 2017 roku osiągnął 0,58 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 0,47 proc. Na drugą pozycję spadł Polsat Sport (Telewizja Polsat), który zmniejszył udział z 0,56 proc. do 0,48 proc. Trzeci był TVP Sport (Telewizja Polska) z udziałem na poziomie 0,37 proc. (wzrost z 0,35 proc.).
W pierwszej piątce znalazły się także: Eurosport 2 (Discovery) – 0,19 proc. (0,19 proc. rok wcześniej) i Canal+ Sport (NC+) – 0,14 proc. (0,14 proc.).
Na kolejnych pozycjach uplasowały się: Polsat Sport Extra – 0,11 proc. (0,11 proc.), nSport+ – 0,09 proc. (0,09 proc.), Extreme Sports (AMC Networks International) – 0,07 proc. (0,08 proc.), Polsat Sport Fight – 0,06 proc., Polsat Sport News – 0,05 proc. (rok wcześniej naziemny Polsat Sport News miał 0,42 proc.), Canal+ Sport 2 – 0,05 proc. (0,05 proc.), Eleven Sport 1 – 0,05 proc. (0,01 proc.) i Eleven Sport 2 – 0,03 proc. (0,01 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 08.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.