Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gameset i PlayStation Polska dla mBanku z ofertą dla graczy

Konto dla gracza można złożyć do końca stycznia br. na stronie Kontobankowegracza.pl (fot. screen)

Agencje gamingowe Gameset i PlayStation Polska przygotowały ofertę dla mBanku dotyczącą graczy.

Za otwarcie rachunku i aktywne korzystanie z niego klienci mBanku otrzymają kody uprawniające do trzymiesięcznej subskrypcji PlayStation Plus. Ponadto nowi klienci dostaną kartę debetową z własną grafiką i darmową eKartę do płacenia w internecie. Konto dla gracza można złożyć do końca stycznia br. na stronie Kontobankowegracza.pl.
Nowy produkt został przygotowany we współpracy z agencją Gameset (odpowiada za analizę rynku i koncepcję konta) i PlayStation Polska (firma dostarczyła produkty cyfrowe do oferty).
Oferta wsparta jest kampanią launchową realizowaną przez Gameset (strategia), agencję VML Polska (kreacja, produkcja) i dom mediowy Mindshare (zakup mediów). Działania prowadzone są w internecie (serwisy internetowe, display), w mediach społecznościowych PlayStation Polska (Facebook, Instagram, Twitter) i poprzez mailing.

(IKO, 08.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dom mediowy Wavemaker rozpoczyna działalność

We wtorek 9 stycznia br. rozpoczyna działalność dom mediowy Wavemaker (GroupM/WPP), który powstał z połączenia MEC i Maxusa. Na jego czele stoi Izabela Albrychiewicz.

W skład zespołu zarządzającego domem wchodzą: Tomasz Fochtman (strategia), Anna Jarzynka (client service), Daria Sacha (trading i commercial), Tomasz Rzepniewski (digital i nowe usługi), Paweł Gala (nowy biznes).

Klientami polskiego Wavemaker są m.in. Chanel, Colgate Palmolive, Henkel, H&M, Huawei, Ikea, Jeronimo Martins Polska, Kärcher, Mlekpol, Nestlé, Netflix, Triumph.

Wavemaker pozycjonuje się jako agencja integrująca rozwiązania w obszarach: media, kontent, technologia i dane. Izabela Albrychiewicz, CEO Wavemaker, tak prezentuje firmę: "Wyróżnia nas umiejętność łączenia różnych marketingowych specjalizacji poprzez adresowanie konkretnych wyzwań na ścieżce zakupowej danej marki. Chcemy jako Wavemaker być odpowiedzią na wyzwania marketingu przyszłości".

Wavemaker przeprowadził badanie wśród 79 polskich marketerów, z którego wynika, że jednym z najważniejszych wyzwań marketingowych jest zrozumienie, w jaki sposób konsument podejmuje decyzje zakupowe. "Chcemy jako Wavemaker właśnie z tej perspektywy tworzyć rozwiązania marketingowe dla naszych klientów" - tłumaczy Albrychiewicz.

(IKO, 09.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo