TVP włącza się do promocji samochodów elektrycznych
TVP chce w latach 2019-2022 kupić od ElectroMobility Poland kilka aut o napędzie elektrycznym (screen YouTube)
Telewizja Polska będzie promować "polski samochód elektryczny" oraz zapowiada kupno aut w ramach programu pilotażowego. 4 stycznia br. w Ministerstwie Energii podpisano list intencyjny w tej sprawie. TVP reprezentował członek zarządu Maciej Stanecki, a zarząd ElectroMobility Poland - Maciej Kość.
Centrum Informacji TVP podało, że publiczny nadawca będzie promował projekt w swoich programach. Ponadto w programach informacyjnych i publicystycznych pojawią się "przedstawiciele ElectroMobility Poland".
TVP w latach 2019-2022 chce także kupić auta o napędzie elektrycznym. Ma to być program pilotażowy, w ramach którego telewizja jeszcze przed uruchomieniem seryjnej produkcji aut będzie dostarczać do ElectroMobility Poland informacje o potrzebie ewentualnych zmian w konstrukcji samochodów. Poza Telewizją Polską list intencyjny w tej sprawie podpisały również: PGE, Tauron, Energa i Enea.
(Mackuch, 08.01.2018)