Storyclash: Wirtualna Polska liderem interakcji w grudniu 2017 roku
Analizę przygotowała dla "Presserwisu" firma Storyclash
Wirtualna Polska w grudniu ub.r. miała najwięcej interakcji w mediach społecznościowych – wynika z analizy firmy Storyclash, przygotowanej dla "Presserwisu". Badanie dotychczas uwzględniało aktywność na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.
Łącznie, jak wyliczył dla "Presserwisu" Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały w grudniu ub.r. 22,4 mln interakcji (reakcji, komentarzy, udostępnień), o 11,2 proc. mniej niż w listopadzie ub.r.
Najwięcej interakcji miały Wirtualna Polska – 1,67 mln (wzrost o 1,9 proc. w stosunku do listopada ub.r.). Tvn24.pl – 1,52 mln (spadek o 8,3 proc.) i Onet – 1,13 mln (spadek o 17,7 proc.).
Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na post opublikowany 27 grudnia ub.r. przez serwis Tvn24.pl z linkiem do tekstu "Pokaz laserów zamiast sztucznych ogni. Kolejne miasto rezygnuje dla dobra zwierząt". W czołówce były również: artykuł w Tvn24.pl z 30 grudnia br. "Słupsk przyjął program in vitro. Miasto ma pomóc ponad 170 parom" oraz materiał Tvn24.pl z 14 grudnia ub.r. "Znęcali się nad nim, bo był gejem. Pozwał szkołę i wygrał z nią w sądzie".
(PM, 08.01.2018)